Op 18 januari gaan we naar de efteling, nu lijkt het me leuk om dit te combineren met een weekendje weg. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een vakantiehuisje oid in de buurt van de efteling. En dan willen we natuurlijk alles voor zo weinig mogelijk . Het huisje graag wel netjes en schoon, liefst op een park met een overdekt zwembad en niet te ver rijden van de efteling (anders kunnen we net zo goed weer naar huis rijden) Oh ja het mag dus niet teveel kosten, liefst niet meer dan 200 euro. Wie heeft er een idee? (ik zag een leuke aanbieding bij roompot de katjeskelder maar daar waren de beoordelingen behoorlijk negatief vooral over de schoonmaak)
Ik ben vandaag teruggekomen van de Katjeskelder en het was helemaal leuk! Huisje hadden we in het Roemrijk gedeelte, super schoon, zaten max 1 minuut lopen van het zwembad. Zwembad stelt niet veel voor maar voor mijn kinderen (2jr4mnd en 11 mnd) leuk genoeg. Er is een glijbaan en een stroomversnelling. Er is ook animatie op het park wat mijn dochter helemaal geweldig vond. Ook zijn er speeltuintjes waaronder 1 hele grote in de buurt van het zwembad. Wij zaten in huisje 404, deze had een stoomdouche, bubbelbad, wasmachine, droger en vaatwasser. Meubels waren wel gedateerd. Voor een midweek was ik ongeveer 150 euro kwijt. (Je mag zelf schoonmaken, scheelt je weer 65 euro)..
Home | Vakantiepark Droomgaard Dit zit op 10 minuten van de efteling en bijna midden in de bossen. Wat het kost weet ik niet. Je hebt ook nog een hoop mini campings in Kaatsheuvel zitten, wellicht kun je daar iets huren maar dan zou je ff moeten zoeken op google!
Volgens mij verhuren ze weer vanaf maart, ik krijg in elk geval geen opties in januari. Ik vroeg me ook al wel af of het wel warm genoeg zou zijn, want volgens mij is er alleen een kachel. Googlen ben ik al aan het doen, maar ik kom steeds weer op dezelfde parken. Ik denk ook dat de meeste campings niet gaat werken want een caravan of chalet is toch erg koud in januari.
Niet naar de Droomgaard, dat is echt een RAMP! Lees mijn topic van een jaar geleden maar eens; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/307575-vakantie-de-droomgaard-nachtmerrie-werd.html En kijk ook eens op Zoover, want ik was niet de enige met problemen..
Gelukkig kan ik ook niet boeken in januari! Ik herinner met je topic ook nog wel maar wist niet meer dat dat over dit park gaat, wat een idioten!
Ik snap ook echt niet dat ze ruim een jaar later nog steeds niet failliet zijn.. Je leest zo waanzinnig veel slechte verhalen over dit park.. Bah
Wij zijn een paar keer naar de Katjeskelder geweest en wij vonden het er echt super! Ik zit net te kijken en voor een K6KV bungalow (kinderbungalow) zijn jullie dan 160 euro kwijt voor 3 nachten.