laatst in een foldertje gezien ( sorry weet niet meer waar ) Laagste prijs ooit Van: 9,99 Voor 17,99 Tja lager dan ooit toch
Ik heb een aantal jaar geleden een tweepersoons matras gekocht bij beter bed. Deze krijg je gewoon voor de helft van het geld. Ze zien dat dus hetzelfde als wanneer je 2 eenpersoons matrassen koopt. En misschien bestaat die aanbieding al jaren, ik was daar wel het goedkoopst uit voor een matras die voor mij het fijnst was.
Hier in de stad zit een juwelier die al jaren een reclamebord boven zijn winkel heeft hangen. Op het bord staat dat je heel veel korting krijgt omdat ze gaan verbouwen en alles weg moet. Alleen dat bord hangt er al meer dan 10 jaar dus wanneer ze nu gaan verbouwen.
Het is niet echt een zogenaamde actie maar toch irritant. Ik heb een kleed gezien bij de ikea die ik graag wil hebben maar die ik net iets te duur vind. Elke keer als ik bij ikea kom kijk ik even of die toevallig is afgeprijsd oid.. Kwam ik laatst bij de ikea, hangt er opeens een bord bij NIEUW. Nou echt niet want ik aas er al weken op!
Nienke: hilarisch hahaha Mamavan JS: hopen dat dat echt een tikfoutje is.. MamavanJ: oh kijk, zo had ik het niet bekeken. Dan heb je er inderdaad iets aan maar echt een 2de matras als je bv maar 1 tweepersoonsbed hebt dat snapte ik nooit. Gwen haha, zullen ze niet gedacht hebben dat jij het al weken in de gaten houdt . Amber: dat ze er niet aan denken dat te verwijderen he, begrijp dat soort dingen nooit. Zo verlies je toch je geloofwaardigheid. Ik vind de hamsteraanbiedingen van AH bv vaak wel goed maar sommige acties slaan nergens op.
Een vriend van mij had de volgende kreet in de supermarkt bij de wasmiddel aanbieding geschreven; Kost een berg, wast een beetje! Haha