Hier willen we misschien heen met de familie, mijn ouders, broers/zussen waaronder pubers, en de kleinkinderen, 1 tot 8 jaar. Is het wat? Het is niet echt duur.
voor kleine kinderen is het erg leuk. Denk niet dat pubers zich er kunnen vermaken. Het zijn vnl. speeltuin gedeeltes en wat diertjes. Een grote kinderboerderij zeg maar
Ik kom er heel regelmatig! Echt een leuk park en idd niet zo heel duur. Voor pubers is er alleen niet zo heel veel te doen, maar voor kleine kinderen weer heel veel. Wij hebben afgelopen hemelvaartsdag ook een familiedag georganiseerd. We zijn met elkaar naar de Kralingse Plas in Rotterdam geweest. Iedereen had wat te eten en te drinken mee genomen. We hebben ons prima vermaakt, van groot tot klein.
Ok bedankt. Het gaat ook voornamelijk om de kleinkinderen je kunt niet iedereen vermaken in 1 ding meestal. Maar ik zag dat er een theetuin bij was ofzo en iets om te wandelen en te varen? dat vinden mijn (schoon)zusjes vast wel leuk, broertjes wordt moeilijker..
Wij hadden er vorig jaar een familiedag. Ik vond het erg leuk, er zijn waterfietsen, een kleine dierentuin, verschillende speeltuinen en je kan er mooi wandelen. Zeker als het mooi weer is is de waterspeeltuin een aanrader. Dus zwemspullen mee
Daar is toch ook een verkeerspark? Dan heb ik daar mijn verkeersexamen op de basisschool gedaan Erg leuk!