we hebben een echo gehad en gevraagd wat het zou worden ze zei een jongetje maar voor ik de echo foto laat zien aan familie enz is het te zien op de foto dat het een jongetje is???anders laat ik hem niet zien
Ik heb er niet echt verstand van maar als ik er naar kijk zou ik ook zeggen een jongen. Dat betekent overigens wel dat ik ook goed naar de navelsteng kan zitten te kijken.... Gefeliciteerd!!! Ik ben ook zo blij als ik het eindelijk weet.....
ik ben ook blij dat ik het eindelijk weet kan ik weer spullen kopen hihi want die 20 dozen met kledin g van me dochtertje heb ik niks meer aan dus lekker inkopen doen weer. ik vind het moeilijk te zien of het idd de navelstreng is of duidelijk het geslacht
komt denk ik omdat ik eerlijk gezegd nog nooit zo een echo heb gezien van een knulletje de 20 wkn echo van mijn dochtertje was niet zo duidelijk en het was een zijaanzicht dus daar zag je niks dus ik twijfelde heel erg
Precies, ik heb ook een dochtertje en bij haar was het een gewone 2d-echo dat ziet er toch anders uit... Maar ik zou hem maar niet showen dan...