Ik wil graag rond april/mei naar een bungalowpark emt mijn gezin. Wij zijn echte Center Parcs-gangers, maar de laatste tijd gaat de prijs er toch echt wel in hakken. Ik werk in het onderwijs en moet dus eigenlijk altijd in de vakanties wanneer de kortingen niet gelden.... Nu ben ik op zoek naar een leuk park met iig een leuk zwembad met glijbaantjes e.d vooral voor mijn oudste dochtertje van 3.5 jaar. Welke parken zijn nog meer leuk en dan dus vooral eens tuk goedkoper dan CP of de grote parken van Landal??? Bedankt!
land van bartje schijnt erg leuk te zijn. ben dr zelf niet geweest maar ken dr veel en iedereen is er wilt van.
kijk eens op roompot.nl. wij boeken daar vaak goedkope midweekjes weg, zo gaan wij bijv volgende week een midweekje naar weerterbergen, voor 60 euro met ons vieren ( je moet wel 65 euro extra betalen maar die krijg je na 10 dagen met terug is een soort van borg) als je je lid maakt en de nieuwsbrief wil ontvangen krijg je ook emails met hier en daar 1 tot 7 euro per persoon per nacht, ook heel goedkoop dus. manlief en ik zijn voor we kinderen hadden weleens met zijn 2 weggeweest voor 40 euro naar zo'n park.
Landal Rabbit hill zijn we in november geweest en dat vonden we een erg leuk park. Dochter van toen bijna 3 heeft in de kids club erg leuk gehad met de peuterknutseluurtjes en allebei vonden ze het zwembad leuk.
Land van Bartje is echt super! Wij zijn er vorige maand geweest. Het zwembad was toen niet geweldig, maar als het goed is is het buitenbad inmiddels overdekt met een koepel en volgens mij is dat wel erg leuk. Wij waren met 9 personen (incl 2 kids van 2 jaar) en betaalden maar 399,- euro. Vond het niet duur. En een fantastisch mooi huisje met zonnebank en sauna. Heerlijk. Mijn dochter vond vooral de binnenzandbak geweldig. Hier kon ze zich uren vermaken. Hier was vanalles te doen voor de kleintjes. En we zijn een dagje naar Plopsaland geweest, ook maar 30 km rijden.
wij zijn naar een roompat park geweest en vond dit echt super leuk en betaalbaar! wij hebben centerparcs ingeruild voor roompot
land van bartje is erg mooi, mooie huisje, rustig omgeving(tegen bos en heide aan) dierentuin emmen, oranjestad, drouwenerzand attractieprak, hunnebedcentrum, kabouterland allemaal erg dicht in de buurt