Normaal zou ik dit niet vragen omdat het mogenlijk het effect van de verrassing verpest maar wat zit er nou in die z.g blije doos? Onze dochter (en wij) moeten werkelijk de gekste toeren uithalen om aan de standaard baby uitzet te komen. Zit er iets nuttigs in of praten we over reclame folders/kortingschecks ? Antwoord evt via p.b om de verrassing voor anderen niet te verpesten
Hoi hoi! Ik heb van een vriend (die op neonatologie werkt) een grote zak gekregen met allemaal flessen verzorgingsproducten van verschillende merken (o.a. Galenco,....) Er zitten spullen in als badolie, body-milk, crème tegen luieruitslag,... Ook kan ik van hem nog waskussens krijgen van het merk Pampers als ik dat wil. Als je wil, stuur ik je zo'n pakketje op. Weet niet of je hier iets mee bent maar anders hoor ik het graag! Lieve groetjes! P.s.: wat in zo'n blije doos zit, weet ik niet. Heb het nog niet gekregen en woon niet in NL dus weet niet of het hetzelfde is als hier...
In die 1e doos zitten wel een aantal nuttige dingen. Die krijg je tijdens je zwangerschap (bij 7 mnd volgens mij). Die je na de geboorte op kan halen is volgens verhalen ronduit bagger. Ik heb hem niet gehaald.
Ben al helemaal blij met enkele berichtjes en Elke neem je aanbod zeer graag aan maar betaal uiteraard de verzendkosten!
kunnen wel nuttige dingen in zitten hoor. zou t gewoon aanvragen. vaak wel veel tijdschriften maar ook daar zitten soms leue kortingsbonnen in.
hoi, de 2de is idd de moeite niet waard. heb m net vandaag opgehaald. mssch kun je een oproep doen op t forum voor de dingen die je nog zoekt. gr.
Ik zal bij hem nog eens informeren naar een waskussen en of hij eventueel nog aan spulletjes kan geraken. Ik stuur je een PB wanneer ik alles in huis heb! Lieve groetjes!
op marktplaats heb je redelijk goedkope, een vriendin van mij is begin december bevalle maar gebruikt hem nu al echt, dus zou toch zeker proberen voor de geboorte nog 1 aan te schaffen ( marktplaats wel oppassen en kijken of er zoveel mogelijk uitwasbaar is)
Ik heb geen idee wanneer je de kinderwagen moet hebben, je kan ook altijd kijken op marktplaats voor een tweedehands of via outletshops. Daar verkopen ze ook wel kinderwagens en vaak goedkoper dan bij de 'gewone' winkels. Ik heb eventueel nog wel wat kleertjes, boxpakjes enzo voor in het begin maatje 56 voor jullie als jullie daar belang bij hebben?
Wij hebben onze kinderwagen via deze site besteld: Kinderwagens : Kinderwagen-Nostalgie.Com Het gaat om ouderwetse, tweedehandse, opgemaakte kinderwagens. Wij vinden zoiets geweldig! Als je het mooi vindt, is het een goedkope en praktische oplossing want kindjes passen langer in zo'n bak dan in een moderne.
kijk eens bij gratis af te halen. Is zoals de naam luid gratis... hier een kinderwagen via MP, bieden vanaf 40 euro, heeft nog niemand geboden. Ziet er nog prima uit Marktplaats.nl > Kinderwagen te koop! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Box 50 euro Marktplaats.nl > Box zo goed als nieuw - Kinderen en Baby's - Boxen Bij de Ikea hebben ze goedkope bedjes edhttp://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00115751 Matras IKEA | Kinderbedden | Matrassen voor babybedden | VYSSA SLÖA | Matras Zo zie je maar. Maar weet niet in welke regio ik voor je moet zoeken. Maar is ook meer een voorbeeld( die van MP) Je mag me pb-en voor hulp. En als je vervoer nodig zou hebben voor spullen wil ik je opzich helpen als je toevallig redelijk in de buurt woont. Succes en uiteindelijk komt het allemaal goed!
Ben echt ontroerd door alle reacties zowel hier als via pb's. Moet nu echt ff slapen want morgen afspraak bij belasting adviseur die mogenlijk huursubsidie kan regelen voor onze dochter. Probeer alle reacties bij te houden hoor
ik zou idd. ervoor zorgen dat je voor de geboorte een kinderwagen in huis hebt. en welke dingen heb je allemaal nodig? ik heb hier bijvoorbeeld nog een autostoeltje (type maxi cosi) die je zo mag hebben. misschin is het een idee om hier de lijst te plaatsen van wat jullie allemaal nog nodig hebben, dan kunnen wij allemaal s kijken waarmee we jullie kunnen en willen helpen
hai, ik kan je niet vel helpen want woon in ander land. maar qua pakketen is die van de c1000 een aanrader daar zit echt veel bruikbaars in. je gaat dan na de geboorte met een kaartje naar de winkel. en dan krijg je de doos. zit shampoo voor baby is. een paar new born luiers. potjes vanaf 4 cmnd. een pak bronwater. crempjes slabbetjes.liga. de blije doos zit zowiezo een pak new born pampers in das dus ook neit slecht. altijd handig. en een eerste fopspeen. deze hebben we hier lang gebruikt dus scheelt ok weer. en verder idd van marktplaats of dus uit de krant staan ook vaak heel goedkope kleertjes in. of zelfs gratis. wij hebben onze babykamer destijds van de kringloop als je daar af en toe inloopt dan kom je ook nog wel eens wat tegen. heb er toen ook een een aankleedkussen en badstandaard bij gehad. ff goed schonmaken en je hebt heel mooi spul hooor. kinderwagen idd wel aanschaffen en dan met zon groot mogelijke bak das het hadigst. en idd wasbaar zoals de anderen ook al zeiden. al kun je tegnewoordig haast als die dingen wle wassen. en elke mnd wat aanschaffen niet alles in een keer.