Yep, deze heb ik ook gehad, was ik alweer vergeten Weet dat ik een gele had Erg leuk en brullen geblazen als ze vies of kapot waren
ik ken ze allemaal nog. vooral de speentjes daar had ik er echt veel van. de klaparmbanden zijn er nog steeds. mijn nichtje van 3 is er gek op.
Klopt, daarin kon je zelf dingen posten van vroeger. Hierin post ik of mensen deze dingen in OP nog kennen.
ik weet niet zeker of het echt een jaren 90 iets is. maar bij ons op school was het echt een rage. de jojo je had ze in zeer veel verschillende soorten met en zonder lichtjes
Je bent mijn redder van de mijn nachtrust Heb heel de middag zitten denken,lange tijd zitten zoeken maar kon er niet op komen en ze daardoor dus niet vinden.THX!!! Wat mij trouwens ook nog bij staat zijn die schuifjes met een spinnetje of ander figuurtje die je als "neusbel"of "oorbel" kon gebruiken.Scheelde je een gaatje Popples hier ook gehad maar ook die lieve schattige vogeltjes.Fairytails heten ze volgens mij. Smurfensnot heerlijk,totdat het zakje knapte.Was moeder niet zo blij mee.
hahaha ja hoor ken ze zelf nog wel ik ben pas 25 maar die speentjes ketting had ik ook die klap armband ook en dan die hoge schoenen ook en zo nog meer wahahaha
Geniaaaal! Tamagotchi, speentjes, trollen, spicegirlsschoenen,jojo (kaarten was ook een tijd in bij ons) en die armbanden LOVE the 90's!! Alleen die gabberellende heb ik nooit aan mee gedaan, niks voor mij. Onze middelbareschool was ook meer R&B dan gabber... Ik heb ook toen ik nog heel jong was een ronde bal gehad en daarom heen zat een soort plastic rand en daar kon je dan op staan en dan stuiteren (weet iemand wat ik bedoel??)
lolo bal! Helemaal leuk waren die..ik had er geen..... Zijn nu trouwens weer te koop! Eveneens als die balletje die je met een touwtje aan je voet vast moest maken. Dan moest je hem met je ene voet draaien en met de andere voet eroverheen springen! Ook die zijn er weer!
Jaaah die ja hahah die bal hadden wij ook waar je over heen moest springen.. @slunae jij verwoord het weer iets beter dan ik
Lolo-bal is ook 80's. Ik heb 'm gekregen met mijn 1e heilige communie , en hoe oud ben je dan; een jaar of 8? Dus dat is dan halverwege jaren 80. Maar zag 'm laatst idd weer in de winkel liggen. Super!!! Heb trouwens wel de indruk dat er een duidelijk verschil zit tussen de mensen uit begin jaren 90 en eind jaren 90. Die speentje zeggen mij bijvoorbeeld echt helemaal ook niks. Ook voor de spice-girls vond ik me toen net al iets te oud , was meer van NKOTB hahaha.... Ik vind het trouwens wel helemaal geweldig dat 90's muziek weer zo in is....
En komt er weer 1....van die ploppers. Halve tennisballen die je in moet drukken neer leggen en dan schieten ze omhoog. Zijn nu ook weer helemaal hot.