Ik mag hopen dat je met de jaren wel wat wijzer bent geworden? Echt een leuk topic! Heel veel herkenbare dingen
..Dit blijft een leuk topic, veel herkenbare dingen alhoewel ik niet echt veel zelf deed/had. Wel superfan geweest van the Backstreetboys, haha
Oh ja, die dingen.. had er kettingen van en armbandjes.. die ik dan weer om me enkel deed Heb gister wel gelachen, n.a.v. smurfensnot, kreeg ik het even in me bol.. en smurfensnot gemaakt Zoontje was gister nogal aan het jengelen, dus ik dat zakje smurfensnot op zn buikje, en wrijf met mijn hand op dat zakje over zn buikje. En geweldig dat hij het vond was gelijk big smile, en jengelen was over, maar ehm.. moest wel doorblijven gaan, anders begon het jengelen weer Was echt wel geinig, hij lag gewoon te genieten haha.
Heerlijk om dit te lezen!! Ik hoorde laatst het liedje van criss-cross, met die broeken die ze achterstevoren droegen! Geweldig! haha
Ik maak die papierenbloemen nog regelmatig voor mijn dochter.Ze is er helemaal weg van. Toevallig kijken we de laatste weken jeugdsentiment op kindernet.Zoals Sindbad,david de kabouter,maya de Bij en ben blij dat dochterlief dat ook leuk vind.Mama vind het namelijk erg leuk om terug te zien hahaha.Even heerlijk terug de tijd in.
Heerlijk zo'n topic. Allemaal heel herkenbaar. Behalve De Tamagotchi en schoenen met lichtjes. Die speentje hangen nog bij mijn ouders in het huis. Ik droeg nike, vond die lichtje helemaal niets. En die sg schoenen. Mijn vader vond ze verschrikkelijk. Ik had ze in het zwart. De kuif droeg ik met erg veel haarlak en maar touperen. Die werd op een gegeven moment wel vervangen door het haar zeer strak vaste te maken met vlechten. Hakkuh, helemaal strak. Geweldige feestjes gehad. Heb nog een aantal leuke foto's in huis. Ben van 1980, dus het meeste wel meegemaakt in de jaren 90.
MIRRO: jaleuk was dat criss- cross met die broeken maar ook deed ik mijn wenkbrauwer streepjes maken dat hoorde er ook nog bij LOONTJE81: ja leuk hoor dat kindernet mijn dochtertje van 2 jaar kijk er ook naar ik vind het ook leuk hwaaa