Ha meiden, soms ontdek ik ergens een winkeltje met houten speelgoed waar ik me weer enorm kan te buiten kan gaan aan al dat moois dat ze daar verkopen. En dan vraag ik me af 'waarom wist ik niet eerder van deze winkel?!' (Misschien maar beter ook ) Om mijn 'verslaving' aan houten speelgoed lekker de vrije loop te geven: wie heeft er tips en adresjes waar je geweest móét zijn? Ik ga bijvoorbeeld op vakantie naar de Veluwe, dus leuke adresjes in die regio: welkom! Maar adresjes elders ook hoor! Thanx!
Chantico, In Apeldoorn heb je de zaterdagmarkt en daar staat altijd een kraam met mooi houden speelgoed. En toevallig vanmiddag kwam ik in een winkel, je kijkt je ogen uit.. De Speelgoedplank - Home Veel plezier mocht je naar Apeldoorn toe gaan.
Piccolino in Voorburg, bijna alleen maar houten speelgoed daar. Erg leuke zaak Welkom bij Piccolino Speelgoed!
in assen heb je ook een houtenspeelgoed winkel, mann maakt zelf bijna alles of maakt alles zelf, erg mooi en leuk speelgoed, hij zit aan de vaart. weet alleen niet hoe hij heet
In Drachten heb je ook een heel leuke. Durf ook zo niet te zeggen hoe hij heet, maar heb er al aardig wat geld uitgegeven haha.
In Delfzijl zit ook 1tje, die man heeft altijd de halve straat vol staan met van alles uitgestald, en binnen heb je alleen maar 1 looppad, alles staat vol met houten speelgoed, en helemaal niet duur! Maarja, is niet echt in de buurt van de Veluwe natuurlijk...
Ik bedoel dat winkeltje tegenover een bruidswinkel. Hebben ze, tenminste toen ik daar was, best veel houten speelgoed. Ook andere dingetjes en ik denk dat het een winkel is waar ook verstandelijk gehandicapten werken. Het is een jaar geleden dat ik er was, maar toen hadden ze wel houten speelgoed.
Is inderdaad k-do-tje. Erg leuke winkel volgens mij. In hardegarijp zit trouwens ook een leuke kinderwinkel met speelgoed ed.
Heerlijk, nog meer liefhebbers dus! Dank voor de tips (die in Apeldoorn ga ik misschien volgende week al wel van binnen bekijken ) Keep them coming, er is vast nog veel meer leuks!
In Emmeloord Gepetto, zit in de winkelstraat. Hobby | Hobby & Hout Kom er wel regelmatig voor een (duurzaam) kadootje. Soms vallen de prijzen tegen maar heel vaak erg mee. En ook echt heel mooi speelgoed!Helaas wel een eindje van de veluwe vandaan.
Wij zijn laatst in Apeldoorn ook in zo'n gaaf winkeltje geweest, volgens mij deze: Van Zeben (website: Van Zeben houten speelgoed Apeldoorn, sinds 70 jaar!) Paslaan 3 7311 AH APELDOORN Scandinavische meubels + houten speelgoed. Helemaal leuk! In Delft heb je overigens ook een erg leuk winkeltje, Poppedijn. Zit op de Buitenwatersloot, net buiten het echte centrum van de stad. Super-winkeltje, wel wat klein, maar met geweldige service. Wij vragen daar altijd om advies als we een cadeautje kopen voor een 1, 2, 3 of 4-jarige