Wie kies je, je moeder of je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie zou je redden, je moeder of je partner?

1. Moeder

2. Partner

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. knap

knap Niet meer actief

Ik mis het zinnetje kan niet kiezen.

Dit is mijn antwoord die andere vraag was makkelijker;);) dan deze. Als ik dan toch moet kiezen woord het mijn lat zijn kinderen hebben hem ook nodig. Dan kies ik uit eindelijk dus voor mijn lat in het belang van mijn kinderen.

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ik heb niet gestemd want ik kan gewoon echt geen keuze maken...
    Wordt nog wat als de situatie zich echt aan zou dienen, heb ik dus mooi een probleem ;)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn partner

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn partner, die heb ik zelf gekozen en mijn moeder heb ik "gekregen". En ik zou echt niet willen dat mijn kinderen zonder hun vader op moeten groeien.

5. Onje

Onje Niet meer actief

Zonder twijfel mijn partner

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Er moeilijk maar ga voor Partner. Mijn moeder zou ook niet anders willen. Ze is nog jong (47) maar ze heeft slechte genen kwa gezondheid en kwa leefstijl en gezondheid nu gaat het ook niet super. Omdat wij als gezin hopelijk langer hebben dan ik en mijn moeder nog samen en mijn moeder en ik hele mooie herineringen samen hebben die ik nog hoop te kunnen maken met mijn kinderen en gezin zeg ik dus partner.

7. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dit dus :)

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier ook een mama's kindje, mn moeder dus.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb geen idee en denk dat je daar pas echt een eerlijk antwoord op kan geven als je daadwerkelijk voor die keus zou staan.

Ik heb dus niet gestemd omdat ik het echt niet weet :)

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik vind deze polls echt niet leuk! ik zie hier het nut niet van in eigenlijk.
    die keuze kun en hoef je niet te maken en ga er ook niet over nadenken....

11. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Dan reageer je toch niet! ;)

Ik zou het echt niet durven zeggen.
    Moeilijk hoor!

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik koos mijn moeder. Maar ik maak me nu toch wel enige zorgen over wanneer ik, mijn man en ZIJN moeder in dat bootje zitten. Ik denk dat hij ook zijn moeder red over mij. Wat betekent dat ik daar sterf op dat kutbootje omdat hij zijn moeder red en mij niet...kan daar nu al boos over worden :).

Misschien is dat een goede. Jij, je man en zijn moeder. Wie red hij? Hahaha

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    ghahhah ja en als je daar van baalt dan kun je je wel voorstellen hoe hij zal balen als je jou ma kiest over hem ;)

Ik zie veel mensen zeggen; mijn partner/moeder kan zwemmen dus die redt zich zelf maar

Maar ik ging er eigenlijk van uit dat de situatie zo was dat ze het niet overleven zonder dat jij hem/haar redt.. bv doordat ze vast zitten in dat bootje..

Natuurlijk zou ik ook proberen ze allebei te redden maar ging er in dit voorbeeld vanuit dat je echt de keuze tussen beide moet maken en 1 dus geen happy ending heeft

t blijft moeilijk om te kiezen :(

14. ecl

ecl Niet meer actief

Scheelt wel per situatie!!!

Situatie nu:
    geen contact met moeder, lieve man die vader van mijn kind is, dus simpel mijn man!

andere situaties:
    - goed contact met moeder en geen kinderen, Mijn moeder!
    - goed contact met moeder en kinderen, Mijn man!

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    partner, heb al eerder de keuze gemaakt....

gelukkig is moeders bijgedraaid en nu heb ik weer goed contact

16. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Mijn partner.

17. Leliana

Leliana Niet meer actief

Stel je voor dat deze vraag over 20+ jaar aan onze kids word gevraagd. Niemand die ons red ... :( Boehoe...

:p

Maar ik ga dus ook voor mijn partner! :)

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Logisch gezien:
    Mijn moeder is een oude vrouw.
    Mijn man is een sterke, slimme beroepsmilitair.
    Ik red mijn moeder, want mijn man kan zichzelf wel redden.

Fysiek gezien red ik ook mijn moeder, want die kan ik tillen/slepen. Mijn man krijg ik niet meegesjouwd.

Maar als je kijkt naar het doel van de vraag, dan red ik mijn man, omdat mijn moeder binnen nu en 20 jaar toch zelf komt te overlijden en mijn man nog een heel leven voor zich heeft, EN omdat onze kinderen makkelijker zonder oma kunnen dan zonder papa. En ik ook, trouwens.

19. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Met mijn biologische moeder heb ik geen contact, dus dan kies ik natuurlijk voor mijn partner. Hoef ik geen seconde over na te denken, want het is een rotmens.

Mijn moeder (vrouw die met mijn vader getrouwd is) zou zeggen dat ik mijn vriend moet redden, dus dan kies ik ook voor mijn vriend. Maar voor mijzelf zou ik die keuze niet kunnen maken.

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn moeder is al overleden, maar ik heb geen idee. Ik hield heel veel van mijn moeder, en het leven zonder haar is zwaar. Maar met mijn partner deel ik mijn leven. En zonder hem kan ik ook echt niet.

Ik vind het een onmogelijke keuze.

Deel Deze Pagina