wie ervaring met homecare? ik hoor het graag!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door cinny75, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinny75

cinny75 Lid

3 dec 2007
    57
    0
    0
    wie heeft er ervaring met kraamzorg van homecare?
    ik heb wel wat gehoord,maar wat ik hoor is niet bijster goed.
    dus nu maak ik me een beetje zorgen.
    ik heb nl geen andere keus.

2. cinny75

cinny75 Lid

3 dec 2007
    57
    0
    0
    niemand? :p

3. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Hoi, Wij hebben er toevallig ervaring mee! Ik moet zeggen dat het ons wel goed was bevallen. Toen ik beviel was het erg druk qwa bevallingen. Dus toen ik uit het ziekenhuis kwam was er geen kraamverzorgster (dat was wel even schrikken), maar een uur later was er iemand vanuit het hoofdkantoor gekomen (een lactatiedeskundige, erg handig want ik wilde borstvoeding geven.) Ze hadden toen een kraamverzorgster uit zeeland laten komen.

groetjes Linda

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Wij hebben een kraamhulp via Homecare gehad en ze was echt fantastisch. Ze wist alles, deed veel en het klikte enorm. We hebben nog contact met haar.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook hartstikke goede ervaringen!

6. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Hier ook, ik had me geen betere kraamhulp kunnen indenken. Overigens werkte zij op oproepbasis zowel voor Homecare als voor Thebe. Dus in de praktijk maakt het niet zoveel uit bij welke organisatie je terecht komt, het is vooral belangrijk welke kraamhulp je treft! Alleen bij de intake kwam er een vrouw langs van Homecare die ik wat dwingend vond, in de zin dat ze nogal strikte ideeën had over borstvoeding en de verzorging van de baby. Het kwam over als 'zo moet het en dat is de enige goede manier'. Ik was dus wel opgelucht dat we een kraamhulp kregen die al twintig jaar meedraaide, en die helemaal niet star was in haar opvattingen. Zij gaf me het gevoel dat wat ik ook deed, het goed was, en zo hoort het! Anders wordt je alleen maar onzeker. Verder heb ik meteen bij de intake aangegeven dat ik geen stagiair wilde. Het was mijn eerste kind en ik wilde dat de aandacht in de kraamweek 100% naar mij en mijn kind zou uitgaan, niet naar een leerling. Een tweede keer zou ik dat misschien anders doen.

Deel Deze Pagina