tegenwoordig controleer ik de kassabonnetjes, meer omdat ik even wil zien wat ik allemaal heb gekocht, en voornamelijk wat ik heb bespaard ivm eventuele acties die op dat moment zijn en waar ik gebruik van heb gemaakt. daar wordt ik meestal wel blij van, want dan zie ik dat ik weer zoveel euro winst heb maar deze week deed ik dat ook zoals gewoonlijks, bij 2 winkels heb ik terug moeten gaan, met het verhaal dat zij het niet goed gedaan. ik kreeg natuurlijk mijn gelijk en heb het verschil terug gekregen. maar als ik het optel is het toch 5,10, geen vetpot, maar wel geld. als ik niet had gekeken en had gedacht, het is altijd goed, bonnetje hoeft niet [wat ik voorheen deed] was ik het gewoon kwijt. dus ik blijf maar controleren hoor, jullie ook?
ik controleer het bonnetje ook altijd. heb al te vaak gehad dat er iets niet klopte, dus ik check hem altijd nog voor ik de winkel uit ben.
Die van mij doet dat ook altijd en dan midden in de grote supermarkt richting uitgang denk dan ook altijd gierige kaaskop maar betrapte mezelf er laatst ook ineens op
Ik doe het altijd en vaak maar goed ook! Kortingen die helemaal niet doorberekend worden komt regelmatig voor.... Heeft ook niets met gierig te maken vind ik!
Altijd nakijken hoor. Heb vroeger ook achter de kasa gezeten, en stond altijd wel bekend als een snelle/goede werkster. Maar heb ook echt wel eens van die kleine schoonheidsfoutjes gemaakt die alleen op zijn te merken als je goed nakijkt. Ook altijd kijken bij het pinnen want 1 keer heb ik dus perongeluk een 0 teveel ingetoetst toen een man 100 euro wilde opnemen extra. Het is dat ik het net op tijd zag, want hij zei ook nog doodleuk als je het me niet had gezegd had ik het niet gezien. Nu kun je dat later allemaal natuurlijk wel terugzien, maar even om het idee.
Ik controleer eigenlijk altijd de kassabon. Helaas komt het regelmatig voor dat acties niet verrekend zijn. Laatst nog bij een winkel, actie was 3 halen 2 betalen. Op de bon was het 3 halen 3 betalen. Heb mijn geld wel terug gekregen.
Ik kijk alleen of datgene wat een aanbieding was, ook echt als aanbieding is aangeslagen. Verder ben ik heel slecht in bonnetjes nakijken. Prop ze altijd in mijn portemonnee en na een aantal weken moet ik die legen en dan gaan ze richting de vuilnisbelt hihi!
Altijd, heb wel eens een komkommer gekocht die van goud was (de prijs dan). Net voor de kerst kocht ik 4 bekertjes slagroom, waren er iets van 30 of zo aangeslagen. Bij AH hier nooit echt problemen met de aanbiedingen maar wel dus met verkeerd aanslaan. Ach, ik denk dan maar vergissing is menselijk maar ik controleer.
Ik had er nog achter willen zetten dat het een grapje was maar bedacht dat niemand het serieus zou opvatten eigenlijk, wel dus
Hier kijk ik ze ook meestal na, moet zeggen dat het tot nog toe goed gaat in de winkel waar ik altijd heen ga.
Ik kijk er eigelijk nooit na. Alleen als ik denk (aan het bedrag) dat er iets niet klopt. Misschien toch maar wat vaker doen in het vervolg
Ik kijk het ook altijd na. Ik ben ermee begonnen toen ik ook ineens een volgens mij te hoog bedrag moest betalen. En wat bleek: bij het boterhamvlees hadden ze een verkeerde prijs aangeslagen. ipv 1,88 hadden ze 18,80 aangeslagen. Dat is nogal een verschil. Duidelijk een vergissing, maar als ik niet gekeken had, was ik het mooi kwijt. Dus beter even snel controleren, dan dat je meer onnodig geld kwijt bent.
aanbiedingen kijk ik wel altijd na. De rest niet, weet ook niet precies wat iets kost en mijn man en ik gooien beide dingen in de kar...