Ik hoorde van een kennis dat er perioden zijn waarin je korting kan krijgen op de entreekaartjes van Disney Parijs. Ik ben er nog nooit geweest en kan hier ook niets over vinden. Wel korting als je bv. een jaarabonnement neemt, maar het zou bij ons gaan om 1 of 2 dagen toegang tot het hoofdpark (dus Movieland/studio's hoeven niet). Weet iemand of er weleens korting gegeven wordt en zo ja, waar ik dit terug kan vinden.....
De kortingen gelden meestal als je online kaartjes koopt en de datum + naam van de persoon al vast laat leggen. Hier kun je online kaartjes kopen Tickets - Disneyland® Paris Aanbod - Disneyland® Paris Als je mensen kent met een abonnement die jou mee willen nemen heb je veel aantrekkelijkere aanbiedingen zoals 15 euro per dagticket. Die actie is er twee keer per jaar rond februari en het eind van de zomervakantie. Ik hoor niet zo heel vaak over acties waarbij tickets goedkoper zijn via officiele wegen. Via marktplaats e.d. zou ik erg uitkijken, er worden geregeld dagkaarten aangeboden die zijn betaald met gestolen creditcards bij aankomst in Disney blijken die tickets te zijn geblokkeerd.
Ik ken jammergenoeg niemand met een abonnement, dus ook niet iemand die ons 'mee kan nemen'... Ms. is het voordeliger een arrangement te boeken, dus hotel + entree?! Dank voor je reactie!