Nou dat er iets hormonaal overuren aan het draaien is bij mij is wel duidelijk.. ik bedacht me net ineens dat ik 1 ‘gratis’ ovulatietest bij de internet zwangerschaps testen had gekregen dus ik dacht waarom ook niet.. zie foto, die is toch echt positief volgens de gebruiksaanwijzing! Maar heb toch echt niet het idee dat ik nu aan het ovuleren ben..
Die menstruatiepijn kan heel goed groeipijn van het eitje zijn hoor, dat voelt hetzelfde aan . Waarvoor ga je eigenlijk de huisarts bellen? Ik verwacht dat die zal zeggen een weekje af te wachten en weer te testen
Ik denk ook dat de zw test op je(naderende) eisprong reageerde. Hopelijk heb je de gelegenheid wel benut? Misschien is temperaturen iets voor je? Dan weet je in ieder geval zeker of en wanneer je eisprong is.
Ik begin ook dat vermoeden te krijgen! Ik heb destijds wel getemperatuurt maar vond dat voor nu nog niet ‘nodig’ omdat we er nog niet echt voor gaan nu zeg maar.. en met die menstruatiepijnen al 1,5 week ook niet echt in de mood Haha Hieronder van vanmorgen weer een test.. zelfde verhaal.. Die van predictor ook gedaan maar dat streepje is zo dun en licht dat ik m amper op de foto krijg!
Ja ik ga haar sowieso even bellen.. ik heb echt nog nooit in Mn leven zo’n lange cyclus gehad inclusief de menstruatiepijnen .. (en ben ondertussen 32...)
Ik denk dat jouw lichaam een cyclus heeft overgeslagen. Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar hoor er hier weleens over. Het kan blijkbaar. Als ik jou was zou ik teruggaan naar bed
Sorry maar ik zou hier dus niet de huisarts voor gaan bellen. Lijkt erop dat je gewoon een wat langere cyclus hebt. En ja dat kan gewoon ons lichaam is gelukkig geen robot. Heb ik ook weleens gehad ineens eentje van 60 dagen. Gewoon over 2 weken kijken of je menstruatie eraan komt!
Dit, vandaar ook mijn eerdere vraag waarom @Sybell Op je test van vandaag zie ik niet het streepje wat er hoort te zijn bij hcg. Het 2e streepje wat er vandaag staat, staat veel te dicht op de controlestreep. Ik zou gewoon stoppen met testen en ff afwachten wat er gaat gebeuren.
Op je zw tests zie ik wel steeds een dun lijntje. Heb je de ha al gesproken? Verwarrend hoor... succes!
Ik heb ook een keer een hele lange cyclus gehad en toen was de zw test zelds nog duidelijker. Heb toen geklust en +/- 10 dagen later een echte positieve zw test in handen. Hij reageerde bij mij dus op lh.
Ik ga toch nog even reageren .. ik zou in he vervolg toch wat minder stellig je mening geven. Ik heb uiteraard toch de huisarts gebeld en onderzoek laten doen. Ik ben wel degelijk zwanger. De termijn komt ook precies overeen.
Zoals hierboven gezegd.. toch zwanger. En precies zolang als ik had uitgerekend. Ik zou in het vervolg iets meer uitkijken met uitspraken als het zal je eisprong wel zijn. Ik zeg niet dat het NIET kan, maar het is toch over het algemeen wel alarmerend. @Beheer : graag topic sluiten en mijn account verwijderen, dank!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Sommige reacties op dit forum kunnen nogal bot overkomen soms. Als dat voor mijn reactie ook was, sorry daarvoor.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel moet ik toegeven ook gereserveerd hierin te blijven omdat hcg niet echt op lijkt te lopen. Hopelijk heb ik het mis hierin en gaat het gewoon goed. Blijkbaar heb je een echo gehad omdat het termijn precies overeen komt? Het is je gegunt in elk geval.
Dit is dan weer een hele vervelende en nare reactie. Ze is zwanger. Punt. Ze vraagt niet hoe zeker jij daar van bent. Hoezo heb jij het idee dat je daar kritisch en gereserveerd over moet reageren?