Oploop predictor

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nneah, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik ging er, zoals de meesten hier denk ik, van uit dat predictor ideaal is om vroege oploop te testen. Omdat ik de voorbije week 2 keer een slechte (denk ik toch) predictor heb gehad wil ik dit toch even melden.

Eerste foto: Ik wilde op 13/14 dpo testen en mijn predictor liet een lichter lijntje zien dan 2 dagen eerder. In de verpakking van die bewuste predictor zat een ieniemienie gaatje, maar dacht niet dat dat heel veel zou uitmaken aangezien er ook nog gewoon een dop op de test zit. Maar goed, voor de zekerheid nog een keer getest en ja hoor: prima oploop.
    Conclusie: wees alert bij predictors met een gaatje in de verpakking!
    Op de foto staat de test met het gaatje in de verpakking onderaan.

Tweede foto: vandaag op 17/18 dpo wilde ik weer oploop testen. Twee dagen geleden was de testlijn al donkerder dan de controle, dus predictor kennende wist ik dat de controle nu steeds lichter moest worden. Ik test, maar de controlelijn was helemaal niet lichter dan woensdag.
    Met de situatie van afgelopen maandag in gedachten denk ik tja, toch nog maar eens voor de zekerheid testen. En ja hoor: weer een test die wel goede oploop laat zien. Op de foto onderaan de "slechte" eerste test en in het midden de "goede" tweede test.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik doe echt niks geks met mijn testen. Test altijd op hetzelfde moment en als ik twee testen deed was dat steeds vlak na mekaar. Lijkt me niet dat dat verschil dan kan komen door een verschil in concentratie.
    En ok, bij die slechte van maandag zat een gaatje in de verpakking, maar dat was niet zo bij de slechte test die ik vandaag had. Dus de oh zo betrouwbare predictors hebben deze week twee keer voor een hartverlamming gezorgd hier!

Bijgevoegde bestanden:

Aanne88 vindt dit leuk.
  2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @nneah wat wauw! Ben je weer zwanger? Ik hoop dat deze bij jullie blijft!!!

3. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja... Alleen ja die testen helpen niet. Worden lange weken hoor!
    Bedankt :)

Jij bijna een ei?

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Snap ik.... Denk je dat het wachtbankje erg is.... dit is nog veel erger wachten om te weten of het goed zit.

Ja ik verwacht mn ei vandaag/morgen..

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Mooie testen hoor.

6. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Het gaat er net om dat de testen best wel ruk zijn :D

7. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja doodeng en ben wel al m'n vertrouwen kwijt hoor... Hoop voor jou op een vruchtbare ronde zodat je de ellende een beetje achter je kunt laten <3

Rian89 vindt dit leuk.
  8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    @nneah Gebruik je de early en express door elkaar heen?

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik snap niet zo goed wat er ruk is aan deze testen. Ze zien er juist hartstikke goed uit. Dat je de 18e 's avonds een lichtere test had zegt niks, je urine was toen hoogstwaarschijnlijk minder geconcentreerd. En de controle test op de 22e is iets lichter, maar de teststreep knalt. Misschien de 22e iets te kort in de urine gedipt? Ik zie echt niets raars! ;)

Gefeliciteerd! :D Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe! ❤️

10. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ok voor de duidelijkheid, dit zijn allemaal express testen. Op hetzelfde moment van de dag gedaan en nee niet met meer of minder geconcentreerde urine.

Dan vind ik het wel ruk ja dat je eerst in de stress schiet omdat je test lijkt af te lopen en vervolgens een nieuwe test doet (5 minuten later!) die wel goede oploop laat zien. En dat 2 keer in één week.
    Dan vind ik niet dat predictor zijn goede reputatie waarmaakt.

Flamingo1990 en sunnyshine92 vinden dit leuk.
  11. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    En ze zijn niet van 's avonds en 's morgens. De A staat gewoon voor test A, wilde een B op de tweede zetten maar niet gedaan.
    Zelfde moment, zelfde urine, zelfde type test, ander resultaat.

12. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Dat ben ik niet met je eens. Ik snap dat het heel vervelend is en veel stress veroorzaakt. Maar zwangerschapstesten hebben één doel: vertellen of je wel of niet zwanger bent. Ze zijn niet gemaakt om oploop te laten zien oid. Dus de predictors doen gewoon wat ze moeten doen. Alle testen laten zien dat je zwanger bent.

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dan vind ik er nog niets raars aan. Je test strepen knallen echt van de foto af.

Kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer fout zal gaan, maar zwanger ben je! Daar kun je echt niet omheen met deze knallers! ;)

14. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Mooie testen hoor! Gefeliciteerd!

15. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Jaaaaaa!! Jij bent weer zwanger! Gefeliciteerd. Zal je naam niet gauw vergeten, je was de eerste die mij feliciteerde toen ik niet geloofde dat ik zwanger was... ;) Het is je enorm gegund!!

16. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Dit is niet een probleem omdat ik onzeker ben. Heel veel mensen hier gebruiken predictors om oploop te testen en niemand zou blij worden van een lichtere test.
    En ja, zwangerschapstesten zijn niet per sé bedoeld om oploop mee te testen, maar dat neemt niet weg dat hier op het forum wel predictors naar voren geschoven worden als goede testen om oploop mee te testen.

Dus ja, dan deel ik deze ervaring graag, zodat mensen weten dat predictors ook niet altijd mooie oploop laten zien (dat wist ik namelijk niet.)

Cactus92 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  17. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hahaha dank je wel. Hopelijk mag het dit keer goed gaan.

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Dankjewel, lief.
    Ik duim ook voor jou!

19. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jullie lezen allemaal niet goed wat ze neerzet. Het gaat haar erom dat de kwaliteit van die testen niet zo goed zijn als normaal, dat heeft niks met haar onzekerheid over de zwangerschap te maken.
    Als je naar de eerste foto kijkt, kunnen jullie toch niet ontkennen dat de test gewoon ruk is vergeleken met de andere testen op de foto.:rolleyes:

Hier ben ik niet helemaal mee eens. Predictor staat er ook om bekend dat je heel goede oploop kan zien en in dit geval doen ze dat niet. Dan heeft ze gelijk dat het in dit geval z’n goede reputatie niet waar maakt.

Flamingo1990 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  20. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik had geen last van een kwaliteits probleem. Misschien ligt het toch echt aan de concentratie van je urine.

Geloof me, ik heb heel wat predictors versleten. :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina