Ik voel even mijn ovulatietesten bij.. Ze zijn deze maand veel donkerder dan anders. Normaal lopen ze op en knalt hij ineens. Gisterochtend bij de gynaecoloog geweest en gezegd dat mn ei uitblijft. Dus ze heeft even gekeken. Er blijkt een grote te zitten aan de linkerkant. Nu zei ze ook dat het lijkt alsof mijn linker eierstok trager is dan de rechter. Bij rechts verneem ik ook nooit zoveel pijn en springt hij, voor mijn doen, redelijk snel. Links blijft het eitje hangen en groeit niet zo snel waardoor deze cyclussen veel langer duren. En ik vind mn testjes zo donker.. Mijn bloedwaardes zijn goed dus met mij is niks aan de hand. Maar komt dit iemand bekend voor zo'n luie eierstok aan 1 kant? En die donkere testjes de hele tijd?
Ik vind je testen helemaal niet zo donker. Mijn rechtereierstok doet er ook altijd een dagje of twee langer over dan de linker, maar ik zou hem niet ‘lui’ willen noemen . Maak je geen zorgen joh, dit lijkt me volkomen normaal!
Oke.. nou ja mijn linker eierstok doet er ongeveer een week langer over. Best wel irritant! Kijk zoals die onderste testje zo zijn ze steeds. Dus ik steeds enthousiast dat mn piek eraan komt maar dat is dan helemaal niet zo.. deze was van afgelopen vrijdag. Irritant haha