Donkere testen (veel LH?) En een luie eierstok.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sasja88, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ik voel even mijn ovulatietesten bij..
    Ze zijn deze maand veel donkerder dan anders. Normaal lopen ze op en knalt hij ineens.

Gisterochtend bij de gynaecoloog geweest en gezegd dat mn ei uitblijft. Dus ze heeft even gekeken. Er blijkt een grote te zitten aan de linkerkant.

Nu zei ze ook dat het lijkt alsof mijn linker eierstok trager is dan de rechter.
    Bij rechts verneem ik ook nooit zoveel pijn en springt hij, voor mijn doen, redelijk snel.
    Links blijft het eitje hangen en groeit niet zo snel waardoor deze cyclussen veel langer duren.
    En ik vind mn testjes zo donker..

Mijn bloedwaardes zijn goed dus met mij is niks aan de hand.

Maar komt dit iemand bekend voor zo'n luie eierstok aan 1 kant? En die donkere testjes de hele tijd?

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind ze helemaal niet donker...gewoon normaal,zoals ze er uit kunnen zien je hele cyclus...

Sasja88 vindt dit leuk.
  3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik vind je testen helemaal niet zo donker. Mijn rechtereierstok doet er ook altijd een dagje of twee langer over dan de linker, maar ik zou hem niet ‘lui’ willen noemen :p. Maak je geen zorgen joh, dit lijkt me volkomen normaal!

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Oke.. nou ja mijn linker eierstok doet er ongeveer een week langer over. Best wel irritant! :rolleyes:

Kijk zoals die onderste testje zo zijn ze steeds. Dus ik steeds enthousiast dat mn piek eraan komt maar dat is dan helemaal niet zo.. deze was van afgelopen vrijdag.

Irritant haha :eek:

Bijgevoegde bestanden:

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ja wilde net zeggen. Me hele cyclus ook zulke streepjes..

Deel Deze Pagina