Super gefeliciteerd!! Ik zou ook je gemiddelde cyclus van 30 dagen aanhouden en dan ben je nu ongeveer 6.3
Hartstikke bedankt allemaal! En ik laat het uiteraard weten Hopelijk belt de verloskundige gauw terug.. @sweetdreams Ik denk niet dat ik m'n eisprong een paar dagen voor NOD gehad te hebben, maar dat was het moment waarop ik denk dat er een kans is geweest qua sex (een paar dagen voor vermoedelijke NOD dus), en verder niet. Ik dacht in de eerste instantie aan een lange cyclus, dat heb ik jaren terug al eens eerder gehad van rond de 45 dagen. Maar waarschijnlijk ben ik toch verder zwanger dus ik heb geen idee. Normaal gesproken heb ik altijd ovulatietesten gebruikt tijdens het proberen zwanger te worden en was het vrij duidelijk maar nu is (was) het gewoon 1 groot vraagteken.
Wat heerlijk om gelijk zulke mooie testen te hebben, terwijl je het helemaal niet verwacht! Gefeliciteerd @Florina en ik ga je topic volgen.
Wederom bedankt allemaal!! Erg lief! De verloskundige zou gister al terugbellen, vandaag nog steeds niets... apart Denk dat ik maar een andere hier in de stad ga bellen.