Jaaaaa een streep op de predictor, zit wel met tranen want wilde hem in alle enthousiasme aan me partner laten zien en helaas vind hij het streepje niet genoeg zichtbaar en dus een doorgedrukt streepje! Heb hem gezegd dat dat bij deze testen altijd zo is maar hij geloofd me pas als ik een dikke knaller heb haha. Begrijp het wel na al die teleurstelling. Wanneer zou ik eventueel een cb test kunnen doen.
yes, duidelijk! ik zou over 4 dagen weer oredictor doen en is je streep dan vele malen duidelijker om je partner te overtuigen! Edit: voorzichtig gefeliciteerd x
Over 4 dagen? Wie houdt dat vol? @Jipin heel mooi hoor! Morgen rond dezelfde tijd weer testen. Ik duim voor een mooie oploop en een plakker!
ik zou indd niet vol kunnen houden nee. maar ik bedolde meer om haar partner te overtuigen met een dikke streep (denk dat ze over 4 dagen wel een knaller kan hebben) vandaar
Ik ken het gevoel maar al te goed. Na 5j en 9 maanden en vele tranen later had ik eindelijk een positieve test in mijn handen. Ik was zo blij dat ik minuten lang ben blijven staren naar die test. Ik kon zelfs niet rechtstaan, laat staan een zinnig woord uitbrengen.
gefeliciteerd Jipin, op naar mooie oploop Die mannen toch, mijn man zou hetzelfde reageren. Ik wacht daarom ook pas met het vertrellen tot ik een knaller test heb na nod. Is wel heel erg moeilijk om het voor mezelf te houden. Heb het nog met niemand gedeeld want het is nog echt een vaag streepje en voor nod.
Gefeliciteerd, dit geeft mij hoop, hier al bijna 1,5 jaar bezig en een Missed Abortion gehad een jaar geleden. Dus had dit even nodig.