Hallo allen! Ik ben deze maand voor de gein eens begonnen met ovulatietesten. Hierdoor hoopte ik mijn cyclus wat beter te leren kennen. De 26 en 27ste van januari ( dag 17 en 18 in mijn cyclus) zijn er 2 redelijke dikke lijnen op deze testen verschenen. De dagen erna werden deze lichter en verdwenen uiteindelijk. Omdat mijn onderbuik de laatste dagen erg onrustig is (pijnlijk, steken, erg gevoelig als ik erop druk) heb ik zojuist toch maar weer getest. De test werd direct erg donker en is ook niet meer lichter geworden. Ik heb 10 februari mijn NOD, dus kan dit alsnog mijn eisprong zijn die ik rond de 27ste dacht te hebben? Of duid dit toch op een zwangerschap? Verder heb ik nu al een aantal dagen dikke klodders gele afscheiding (fris detail, I know...) Geen cervix.. De bijgevoegde foto is van vandaag, urine 2 uur lang opgehouden voor het testen. Aanvullende info: Duur cyclus: 31 dagen, 4 maanden regelmatig nu. NOD: 10 februari Ovulatietest: Sensi-test Ik heb overigens nog ovu testen liggen en zwangerschapstesten komen morgen binnen Groetjes, FreakOutx - Sylvia
Waren die van 26/27 even donker of donkerder dan de controlestreep? Deze is in elk geval voor een ovulatietest nog niet positief (edit: zie nu dat links de test streep is en rechts de controle dus deze zou voor ovulatie wel positief zijn) Of hij in dit geval reageert op hcg dat zou heel goed kunnen! Zou morgen een zwangerschapstestje doen want morgen zou je dan 8/9 dpo zijn als je je ei 27/28 jan had
Dank voor je reactie Nee, zeker niet. Ik had wel oploop maar ik heb al gelezen dat dit niet perse iets hoeft te betekenen. Maar de streep was niet zo donker als de controlestreep. Ik weet dus niet of ik de piek toen gemist heb of gewoon geen piek gehad heb. Zw. testen krijg ik morgen binnen dus die kan ik er voor de zekerheid nog tegenaan gooien dan
Ik keek verkeerd om. Deze is dus wel knal positief Kan ei zijn, dan is je cyclus hopelijk langer want anders is t aantal dagen na ei wel erg kort. Of zwanger
Of een knaller van een LH piek.... maar dat zou gek zijn, of een zwangerschap idd, ik had ook dit soort knallers toen ik zwanger was, zo donker werden ze nooit meer als ik testte voor LH piek. (Ik deed voor de lol een keer een ovutest toen ik al wist dat ik zwanger was, nou paarser kon niet.....) maar goed, zoals we weten doet ons lijf soms rare dingen, dus pas zekerheid met hcg-test. succes!
Deze is positief. Je NOD is waarschijnlijk later deze maand. Iets van 19 februari denk ik! Je kan elke maand ineens een andere cyclus hebben. Het zegt niks!
Deze is knal positief en sensitest vind ik persoonlijk fijne testen Misschien je cyclus dit keer later? En je eisprong ook Ik had bij jongste ook knaltest en die liep mooi op tot knaller 1 dag maar en erna mooi af Eisprong vrij snel Heb je foto's van de andere testen? Toen ik zwanger was getest met ovu test die knalde ook schijnt daarop ook te werken vanwege hormonen
Bedankt voor de reacties! Ik heb het even afgewacht. Tot nu toe nog geen positieve zw. test in handen gehad en ik ben ook nog niet ongesteld. Ik ga er dus maar vanuit dat mijn eisprong deze maand veel later was!