Hoi, Ik heb gisteren met cb getest en die was positief...nu heb ik vanochtend nogmaals getest en die was negatief... Iemand hier ervaring mee? Gr. Elle
Gisterenavond veel gedronken? Hoor vaker dat mensen sochtends negatief testen en smiddags positief, misschien vanmiddag nog eens proberen?.. anders weet ik het niet
Niet apart veel gedronken...net de dokter gebeld en daar getest ook negatief zo raar... Het enigste nu is wachten en dan over een aantal dgn nogmaals testen... Dank je voor je reactie!
Heb je een foto van je positieve test?? Was het de CB Plus (niet digi) .. want daarop heb ik bijna altijd een licht kruis, maar ben dan niet zwanger ...
Hoi, Het was een digitale test dus kwam duidelijk te staan Zwanger... Ik ben nieuw hier dus zal proberen de foto erop te plaatsen. Thanks!
naar mijn weten geeft de digi test alleen zwanger aan als je echt zwanger bent. en zijn deze 'nooit' vals posi. probeer een kv test. misschien is je hcg nog maar net op een punt dat de test t waarneemt. en dat hij met je test van vandaag nu net onder die grens zat. kv test heeft minder hcg nodig.
Bedankt voor de tips zal er meteen 1 halen en morgen of zaterdag nogmaals testen. Echt Thanks! Zenuwachtig!!
Ik hoop dat een nieuwe test wel positief is. Ik heb het ook gehad met testen van kruitvat. Toen de eerste positief was en de tweede negatief, is het helaas misgegaan. Maar ik duim dat jij wel een plakbeeb hebt.