Ik ben in verwachting van ons 2e wondertje, ook heb ik hier ovulatie testen gebruikt om precies te weten wanneer mijn eissprong was.... Ik ben 6 jan voor t laatss ongesteld geweest en had een cyclus van 20 tot 22 dagen , uitgaande van 22 dagen kwam ik op 7 oktober uitgerekend, volgens de verloskundige uitgerekend op 13 oktober ( volgens een normale cyclus) De echodatum kwam uit op 9 oktober, nou ben ik vanmorgen weer voor controle geweest bij de vk en we houden toch 9 oktober aan gelukkig, maar moet nog wel ff de data's door geven wanneer de testen gedaan zijn etc, want dacht echt dat ik dat opgeschreven had in mn agenda, nou niet dus!!!!! En weet dus ook niet meer precies wanneer ik positieve ovulatie testen had..... Als ik zelf reken was dit ongeveer tussen 9 jan en 14 jan, maar zeker weten doe ik het niet....... Kunne jullie mij helpen? als jullie t nog snappen...............sorry hoor! Dus..... 6 jan 1e dag van laatste menstruatie, 29 jan positieve zwangerschapstest! Alvast bedankt!
maakt het ze zoveel uit dan wanneer het precies was? ze kan toch aan de hand van je echo zien hoe oud het nu is? ikke weete niet hoor!!!
Vreemd dat je je ovutesten moet doorgeven. Hebben ze ook gezegd waarom ze dat willen weten? De termijnecho kwam op 9 oktober, dus dan weten ze ook wanneer je eisprong is geweest en dus wanneer je testen posi zijn (ong. 1,5 dag ervoor). Als ik even kijk, dan heb je nu een cyclus gehad van 24 dagen. Je eisprong was dan op 16 januari en dan zou je dus op 14-15 jan. een positieve ovu test hebben gehad. Dit is dus uitgaande van je uitgerekende datum 9 okt. (en dus niet datum van de zw-test).
Nee twijfelen niet, maar hun zeggen 13 oktober uitgerekend, terwijl ik zeker weet dat het 7 of 9 oktober is en de echo zegt dat ook! En omdat ik precies weet wanneer ik vruchtbaar was heb ik gelijk, maar omdat ze een standaard procedure hebben en niet alle uitgerekende data's zomaar veranderen moest ik ff precies doorgeven wanneer ik die testen etc heb gebruikt..... Maar ik was er zeker van dat ik t opgeschreven had, maar dat heb ik dus blijkbaar niet vandaar dit vraagje..... iig bedankt allemaal!