wie kijkt er even mee positief of toch niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boempje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boempje

boempje Lid

18 apr 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

ik twijfel zo het streepje is te licht wat denken jullie

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou morgen nog eens testen.. maar ik zie een duidelijk streepje, dus voorzichtjes gefeliciteerd! :)

3. patricia1811

19 mrt 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie ook iets lichts

ben je overtijd? of getest voor je nod?

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik zou overmorgen nog eens testen, het is een dun streepje zie ik wel (ofwel zie ik het verkeerd omdat de foto shuin is genomen) maar als hij niet zo dik is als de controlestreep kan het wel een indrooglijntje zijn ook... nog even aankijken

5. boempje

boempje Lid

18 apr 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze test heb ik 2 dagen voor nod gedaan en nu ben ik overtijd 4 dagen. maar heb nog geen test in huis dus kan even niet testen denk dat ik morgen een test ga kopen

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Positief zou ik hem nogniet noemen. Maar er is een begin en het lijkt op een positief beginnetje. :D

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik zou ook even snel een nieuwe test kopen hoor!
    Ik had ook zo'n test 4 dagen voor m'n NOD en was ook hartstikke zwanger! ;)

Dusss...voorzichtig gefeliciteerd! :)

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik durf deze nog niet positief te noemen, vind het streepjes zo dunnetjes. Hopelijk is je volgende test superduidelijk!

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Deze test is licht positief. Ik vind de test streep ook niet dun maar nog wel licht van kleur. Ik heb de foto even gedraaid en in negatief bekeken en dan zie je heel duidelijk dat de streepjes even breed zijn.
    Ik ben benieuwd naar je volgende test, maar verwacht eigenlijk wel een mooie test nu.

10. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    een test streep hoeft helemaal niet zo dik te zijn als de controle streep.ik heb dast nooit gehad,en nu zwanger van de derde.
    en ik zi echt duidelijk een streep op de linker foto.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op de linkerfoto zie ik duidelijk maar licht een even brede streep als de controlelijn, rechts zie ik niets. Ik zeg als ik naar de linker kijk. Zwanger!! alvast voorzichtig gefeliciteerd :)

12. Niekje84

Niekje84 Lid

29 mei 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een heel licht streepje.. zelf gisteravond ook getest.. het leek mij na 5 minuten wachten niks zichtbaar, maar later verkleurde het alsnog wel. Op de bijsluiter staat dat als er binnen 30 minuten verandering optreed het wel positief is, en dat was dus het geval. Echter na zoeken op internet blijkt dat predictor nou niet de meest betrouwbare test is :( dat zelfs mannen er positief op testen. Het was ook niet echt effen van kleur, meer klein beetje donkerdere kleur, en de rest licht. K heb ook nog eens gisteravond laat getest, na een paar glazen water.

Besloten om morgen maar een clearblue digital te halen, en dan vrijdagmorgen weer te testen. Zit nu 5 dagen overtijd, ben benieuwd!!

13. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik heb dit keer 3 dagen na nod getest en kreeg met de zelfde test deze uitslag.

Ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger en bleek gewoon iets later mijn eisprong gehad te hebben waardoor ik dus ook iets korter zwanger was.

Heel voorzichtig dus alvast gefeliciteerd :D

14. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze zeggen toch een streep is een streep??? alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik zie duidelijk een streepje, maar hij lijkt wit ipv roze??

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja ik vind hem ook grijzig wittig maar er staat wel een streep!
    morgen testen, spannend!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind hem ook erg onduidelijk en weet niet of de streep wel roze is!
    aan de foto te zien is hij niet genomen binnen de aflees tijd want het (lichte) streepje is opgedroogd.
    heb hem even in negatief gezet maar daar lijk ik het minder goed te zien als de orginele foto..
    Ik hoop morgen op een duidelijkere foto en streep!
    succes!

18. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik vind de test heel licht positief. Nog een keer testen voor de zekerheid...

Deel Deze Pagina