Hoi meiden, Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken. Afgelopen zondag teste ik positief een licht streepje (heb toen ook een topic geopend). Vandaag weer getest en zie mijn test. Is dit nou wat mensen noemen een knaltest of kan/moet het nog donkerder? Vanwege mijn miskramen ben ik zo onzeker geworden en grijp wat dingen zoals dit aan om er een beetje zeker van te zijn dat het goed zit. Natuurlijk weet ik dat het sowieso fout kan gaan... Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs Annelin
Je hoeft niet perse een "knaltest" te hebben om hartstikke zwanger te zijn meid! Niet iedereen krijgt die. Geniet ervan!! En natuurlijk, van harte gefeliciteerd!
Bij een knaltest zijn beiden streepjes even donker. Maargoed die streep is mooi donker hoor, geen reden tot onzekerheid dus wat betreft de test! Geniet ervan en gefeliciteerd.
dit vind ik een knaltest! hij kan nog donkerder...maar iedereen reageerd anders per test...zo werden deze compleet niet positief bij mijn vriendin...en ze was toch echt al 5 weken zwanger ;P Die van etos en andere werden weer wel positief...alhoewel nooit overtuigend......