Licht testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Christy79, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Goedemorgen meiden!
    Afgelopen vrijdag heb ik heel licht positief getest. Superblij natuurlijk met dit prachtige wondertje! Mijn gevoel was ook meteen supergoed, alleen begint de twijfel en de onzekerheid een beetje toe te slaan... De testen worden om de dag steeds maar ietsies donkerder... Is dat een slecht teken? Ik zie wel zeker dat ze iets donkerder worden, maar nou niet heel erg. Ik kan me nog herinneren dat toen ik zwanger was van onze zoon, ik nooit echt VET positief heb getest, alleen maar met de MvM test, maar de onzekerheid blijft toch een beetje... Wat is jullie ervaring???
    Alvast bedankt!
    Groetjes

2. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    O, by the way, ben nu denk ik zo'n beetje 4 dagen overtijd (max., heb een wat onregelmatige cyclus...). Heb ook ff geen foto, straks misschien...

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Gefeliciteerd! Ik heb bij mijn 3 zwangerschappen nog nooit vet positief getest. Streep is gewoon streep!

4. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    HCG verdubbeld zich iedere 2 dagen. Dus dat de testen om de dag ietsje positiever worden lijkt me prima hoor. Volgens mij ben je hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    streep is een streep meid !!!!!!!!!!!
    Probeer er vertrouwen in te hebben , hoe moeilijk dat soms ook is !!

6. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Gefeliciteerd meid,;)
    een streepje is een streepje:)
    Zo zat ik zaterdag en zondag...?? Zie ik dat nu goed?? Maandag CB test gedaan met digitale uitslag en die gaf duidelijk zwanger aan 1-2 weken. Misschien opti om digitale test te kopen zodat je het zeker weet voor jezelf??
    Geniet er maar lekker van liefs Lilly

7. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Thanks meiden! Ik weet het, ben vreselijk onzeker! Morgen komt MvM en hoop dat ik daar dan wel weer goed positief test... Jullie berichtjes geven me ook wat meer vertrouwen ;) Iedereen is uiteraard bang om datgene te verliezen waar ze zo lang naar hebben uitgekeken, maar door alle ellende van het afgelopen jaar heb ik dubbel zoveel angst als dat ik misschien "normaal" zou hebben... Daarnaast ook nog hopen dat het niet bbm is (ivm dichte eierstok links en rechts beschadigd), grraaaggghhh... ik maak mezelf helemaaaaaaaaaaaal niet gek hoor :D

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    heel logisch hoor , je wilt het straks eerst op de juiste plekzien zitten en een kloppend hartje en dan eerst ook nog eens goed zien groeien en dan langzaam die roze wolk op ......................................en dan lezen we hier misschien teveel want voor mij blijft het een beetje onzeker van echo tot echo en dan weer ff helemaal op die roze wolk en dan een paardagen verder slaat die onzekerheid toch weer toe ..............................

9. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Marjon, je legt de vinger precies op de zere plek ja! Mijn duimen draaien nog steeds volop hoor voor je, dat je straks een prachtige 20wk echo gaat zien! Denk inderdaad dat we hier ook wel eens teveel lezen ja... Soms is internet helemaal niet goed. Soms ook weer wel, we worden er wel weer mondiger van richting de artsen...

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Th@nx , het is ook weer zo spannend , hoeft je hysterocopie och niet door te gaan !!!!!!!!!!!!!! Blijf onwijs voor je duimen !!!

11. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ah, m'n mannetje heeft thuis ff een foto gemaakt! Van onder naar boven za-zo-di, toch wel duidelijker volgens mij :D

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    datis veel duidelijker geworden !!!

Ziet er goed uit meid !!

13. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ziet er heel goed uit hoor.
    gefeliciteerd!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Gefeliciteerd :D

15. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Super mooie streepjes!!! gefeliciteerd! Hoop dat je over 20 weken een hele mooie echo hebt!

16. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook zeggen: streep = streep = zwanger! Gefeliciteerd!
    Een verloskundige op deze site zei eens: de soort streep zegt niets over de zwangerschap. Dus het zit vast goed!

Share This Page