mooie echo he? als ik het vergelijk met sommige foto's op het forum kan het bijna niet duidelijker dan deze worden geloof ik... en dan nog wel eens twijfels... hihi! maar ik heb al een prachtige zoon dus een dochter is natuurlijk een droom die uitkomt, daardoor twijfel ik zelf wel eens..... hormonen!! :O
haha, hier dan nog eentje die zegt dat het een meisje wordt. Heb dan ook alleen ervaring met meisjes...........
Ik blijf me verbazen hoe andere mensen zo'n echo kunnen lezen hoor, ik heb vanwege mijn twins iedere twee weken een echo gehad, maar nog zie ik op deze alleen maar een grote zwarte vlek. En dat is volgens mij niet, wat ik moet zien
@Sannie, zou je eens in de topic 'show je geslachtsecho' of zoiets moeten kijken. Daar staan echt een aantal hele duidelijke foto's tussen, zelfs voor een leek..! (waar ik er ook één van ben..
Het is zooooo duidelijk een meid..haal maar genoeg roze . Ik heb ook twee liefe mooie zoontjes en we krijgen nu inshallah een meid erbij, wat nog steeds moelijk te geloven is, dus ik begrijp je wel.... Maar ik heb al zoveel meisjes dingen in huis gehaald Hahaha, dat het nu gewoon een meisje moet zijn. Geniet nog van de zwangerschap
@meike1; tsja dat is het nadeel van fora. Maar ik heb altijd gedroomd van een zoon en een dochter, dus dit is toevallig mijn droom..... Misschien heb jij andere dromen in het leven dat weet ik verder ook niet, dat mag iedereen voor zich weten lijkt me. Er heerst nogal een taboe op en ik zeg het gewoon. En je wil misschien niet vervelend doen maar.... Nou ja, laat maar ook.... @insaf; precies, zo is het maar net. Nog een knul zou ook echt het einde zijn maar het is toch wel heel bijzonder he om het allebei mee te mogen maken. Hier is ook echt een roze bom ontploft!! Fijne zwangerschap verder! Ik ben heel benieuwd of ze ook op mijn zoontje zal lijken, op de echo leek het er wel erg op!! Lijkt me supercute!! @snelly; tnx! Jij succes met je zwangerschap, je hebt zo ik zie het hartje zien kloppen!! Super!! Op naar de eerste mijlpaal met 12 weken!!
Mijn jongetje zag er onder die hoek heeeeel anders uit op de echo, dus ook ik zie overduidelijk een dametje, hoor! Leuk!! Kan me goed voorstellen dat je het leuk vindt, van beide 'smaken' eentje! Geniet ervan! Je mag los met roze, jurkjes en frutsels, haha! Als je dat tenminste leuk vindt