ovulatietesten knallen niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonneke83, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik heb even een vraagje. Sinds 3 maanden maak ik gebruik van ovulatietesten. Maar ze willen maar niet knallen.
    Mijn cyclus is wel redelijk regelmatig, maar ze worden nooit even donker als de controlestreep. Herkent iemand dit? En betekent dit dan wel dat ik een eisprong heb gehad toen het streepje op zijn donkerst was (maar dus niet donker genoeg).
    Ik snap er niks van...

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik gebruik trouwens de dipsticks van zwanger en kids

3. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, maar mijn temp werkt ook niet echt mee. Hoop dat iemand hier een verklaring voor heeft...

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoevaak test je op een dag als deze donkerder wordt?
    Misschien heb je een hele korte LH piek en mis je hem.
    Misschien op die dagen 2 of 4 keer testen ?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Worden ze wel "gewoon" donker, dus dat de test streep ook vrij donker is of toch nog vrij licht?

Idd 's morgens en 's avonds testen om de piek niet te missen. In het ergste geval zou je geen eisprong kunnen hebben,dat kan helaas, ook al is je cyclus regelmatig

heb je anders een foto zodat we mee kunnen kijken?

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik had het ook, om k ettergek van te worden. Ze werden wel redelik duidelijk maar niet knalpositief..
    Heb toen de digitale Cb gehaald daar was het gewoon duidelijk, een smiley of niet. Ideaal, 2 maandjes later was ik zwanger :)
    Succes!!

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Wat Lizzy idd zegt die digi van CB zijn heel makkelijk wel of geen :D

Ik was na 1 maand deze testen gebruiken zwanger.

Succes!

8. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    dames,
    ik lees even met jullie mee hoor, ik zelf gebruik nu voor de 2e cyclus ovulatietestjes, maar vanaf dag 9 tot nu(dag 18 blijven de testjes een teststreepje aangeven, snap er dus helemaal niets meer van!:$ Temperatuur deze maand ook, dus benieuwd of ik daar iets uit wijs kan en anders miss toch clearblue digital wat ik hier net lees..

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Tja ze zijn prijzig maar ik heb met 1 doosje van 20 testen (€30,- volgens mij) 2 rondes gedaan dus dan valt het nog mee..

10. Icequeen

Icequeen Lid

4 sep 2011
    49
    0
    0
    Noord- Brabant

Dit heb ik dus ook!

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kun je eens een foto plaatsen van je test rijtje?

ik denk dat je het beste op de dagen dat je testen toch donkerder worden je het beste een paar keer per dag kunt testen, dan mis je hem zeker niet (zoals iemand hiervoor ook al zegt)

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Dank je wel voor de reacties. Ik zal eens proberen 2x per dag te testen de volgende ronde (indien nodig, hoop t niet natuurlijk :)) Testte nu gewoon 1x per dag namelijk. Kijken of dat wat uithaalt.
    Kan nu geen foto maken omdat ik niet thuis ben. Zal na het weekend eens kijken of het lukt. Maar hij werd wel duidelijk donkerder maar hij blijft gewoon lichter dan de controlestreep.
    Dag daarna was hij duidelijk weer lichter, bijna onzichtbaar.

13. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ik denk dat het niet zo heel erg is als hij iets lichter als de controlestreep blijft. Zolang er maar een duidelijke streep te zien is.

Ik ben wel eens te vroeg begonnen met testen en dan had ik echt spierwitte testjes. Pas na een paar dagen werd er een streepje zichtbaar.
    Het kan ook best zijn dan je in de ochtend je piek hebt en dat je dan laat in de middag pas weer een licht streepje test.

Wij beginnen altijd met klussen als er een streepje te zien is. Licht of donker, we beginnen dan gewoon en proberen plus minus 6 dagen het om de dag te doen....

Deze maand zal ik eens door testen om te kijken of die ook echt daadwerkelijk donkerder word.:D

14. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Maar na die laatste test die geen knaltest was hebben we wel 2 dagen geklust. Is dat dan goed of kunnen we hem dan nog gemist hebben (ALS hij dat was natuurlijk).
    Las ook ergens op internet dat hij daarna nog kon komen, als de test eerst weer lichter wordt en daarna weer donkerder, vb paar dagen later. Ik ben namelijk gestopt met testen toen hij lichter werd. Iemand hier ervaring mee?

15. Icequeen

Icequeen Lid

4 sep 2011
    49
    0
    0
    Noord- Brabant
    Normaal is toch Als je ei gesprongen is dat hij gelijk weer wit word? Dat is mijweer verteld...

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

mijn ovutesten knalden helaas ook nooit.. nu de sensitest extra sensitive gepakt en nu is hij echt goed positief :D de gewone sensitest knalt nu nog niet, en de zwanger en kids ook niet, maar de extra sensitive sensitest wel, misschien een tip? in ieder geval goedkoper dan de CB ovutests

Deel Deze Pagina