Dit is de eerste maand dat we bezig zijn voor een '2de' kindje.. En ben ook begonnen met tempen ( de laatste maand voor ik zwanger werd van me zoon ook gedaan ).. Maar nu zoals je op me tempkaartje kunt zien had ik telkens een temp van 36.4 ( 4 dagen lang ) toen 36.5, 36.2, 36.2 en vanmorgen 36.4... Ik temperatuur altijd nog op bed voor ik opsta om de zelfde tijden, vanmorgen en nu pijn onderin me buik.. Maar net even getempt ( ja niet op de goede tijd natuurlijk ) maar was 36.5.. Moet ie nu al niet veel hoger zijn?? Uitgaande van een cyclus van 30 dagen had ik vandaag me eisprong ( vandaar die pijn ? ) Iemand die me kan helpen?
Het zou kunnen hoor! Je temp stijgt na de eisprong pas. Op fertility friend krijg je na 3 dagen stijging een rood kruis op de dag dat je ei is geweest. Met tempen zie dus altijd achteraf wanneer je ei is geweest. Maar ook het groeien van de follikel kun je voelen. Dus pijn betekend niet altijd de daadwerkelijke sprong! En daarom gebruik ik ovutesten erbij Oja, op een ander tijdstip heeft geen enkele nut. Sommige mensen hebben standaard een lage temp. Heb je wel rectaal gemeten?? Want bijvoorbeeld bij oor moet 0,5 opgeteld worden. Klusserdeklus jullie!
Oja... ik heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen en gemiddeld mijn ei op dag 18 ofzo.... Dus een ei springt niet altijd 14 dgn voor menstruatie :/