Zoals ik het zie heb je nog geen eisprong gehad. Temp je elke ochtend zelfde tijdstip rectaal voordat je je bed uit komt??
jazeker rectaal. vond t kaartje zelf ook een beetje apart, dus vandaar dat ik t even hier kwam vragen..
Ok. Ik zou gewoon nog even doortempen en om de dag klussen. Dan zit je altijd goed. Mijn ei is ook altijd later dan het gemiddelde terwijl ik wel gewoon een cyclus van 28 dagen heb (maar juist een lf van 11 dagen).
Volgens mij heb ik ondertussen mijn eisprong gehad, maar op welke dag denken jullie we hebben geklust op CD 14/15/16/18. Zou dit genoeg zijn? En op hoeveel DPO zit ik nu? Gisteren echt onwijs buikpijn gehad, even in de ochtend en de avond, duurde maar hooguit een aantal menuutjes, weet niet wat dit betekende..!?
Je eisprong heb je m.i. gehad op dag 18, dan zit je nu op 4 dpo. Qua sex zit je wel goed, daar kan het niet aan liggen. Veel succes met afwachten. Ik weet niet of je je lf weet, anders zou ik een gemiddelde van 14 dagen aanhouden. Wanneer je temp mooi hoog blijft, kun je op 14 dpo testen.
Vanochtend temp weer gezakt naar 36,4... hele nacht al heftige krampen gehad, vanochtend ook, maar tot .u toe nog geen bloed gezien.. maarja met zon temperatuur zal dat vast niet lang duren...