Meiden! De titel zegt het al... helpt foliumzuur om sneller zwanger te worden? Of maakt het geen verschil? liefs
Nee foliumzuur helpt daar niet mee. Foliumzuur is om de kans te verkleinen op een kindje met een openruggetje of hazenlipje.
dit heb ik even via google gevonden Extra foliumzuur verkleint de kans dat je baby wordt geboren met een ernstige aandoening. Op deze website vind je informatie over foliumzuur. Via de vragen aan de linkerkant van de pagina vind je alle informatie die je nodig hebt. Van foliumzuur wordt je niet sneller zwanger.
Ik denk dat het geen verschil maakt. het zorgt ervoor dat de kans op een open ruggetje verkleint wordt bij het kindje..
Verhoogt foliumzuur je vruchtbaarheid en word je er dus sneller zwanger van? Foliumzuur heeft geen invloed op de vruchtbaarheid van de vrouw. Je wordt dus niet sneller zwanger door foliumzuur te slikken. Heb het even voor je opgezocht
nee het helpt niet om sneller zwanger te worden. alleen de kans op geen openrugetjes of andere afwijkingen. anders had ik al zwanger moeten zijn en helaas is dat niet zo. ik gebruikt het al heel lang wel een keer er mee gestopt maar nu slik ik het weer.