@Priscil, 1 januari dat is nog 2 weken langer dan bij mij! Knap dat je dat zo lang vol kan houden! Ik zou idd ook maar naar de HA gaan. Aan het sporten kan het bij mij niet liggen, heb juist in januari minder gesport dan anders Hou je me op de hoogte hoe het bij jou verder verloopt? @Truus, tja tempen is wel een idee, ik werk alleen onregelmatig, dus wordt het lastig iedere dag op dezelfde tijd te tempen. Ik weet niet of dat een probleem is. Als mijn volgende cyclus weer aanbreekt kom ik je misschien nog wel om tips vragen
@mama1979: Ik werk zelf ook onregelmatig Heb de tijd genomen die ik met een ochtenddienst uit bed moet (6:00) en zet dus gewoon elke dag mijn wekker op die tijd Ook op mijn dagen dat ik een avonddienst heb of vrij ben... Als je nachtdiensten werkt heb ik eigenlijk geen idee hoe je het dan moet doen... maar misschien heb je er iets aan?
Dank je voor de tip Flippo, ik heb ook vroege en late diensten maar gelukkig geen nachtdiensten. Knap hoor dat je dat doet! Maar we moeten er wat voor over hebben, dus ik zal er denk ik ook aan moeten geloven.... En het is tenslotte zo gebeurd.
Inderdaad Ik doe het nu ondertussen al een maand of 4 dat tempen en nadat ik mn temp heb opgenomen slaap ik net zo lekker weer door haha Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting is een handige site waar je je temp op bij kan houden en nog veel meer Suc6!!
Dank je wel! Ondertussen blijf ik nog een heeeel klein beetje hopen dat dat allemaal niet nodig is! Jij ook heel veel succes, ik hoop dat nu je weet wanneer je ei is je snel zwanger zult raken!
@mama1979: Ik heb eergisteren en gisteren een knal positieve ovulatie testje in handen gehad Dus als alles goed verloopt heb ik vandaag m'n eitje en morgen een temp stijging Maar ik ben zoiezo al heel blij dat ik een eitje krijg, want dat betekend dat de clomid werkt ! En ik dus niet nog een verhoging van de dosis hoef te krijgen!
@ Mama hou je op de hoogte hoor! Ik ben trouwens zelf ook gestart met tempen. Nu weet k dat je moet starten op de eerste dag van me menstruatie, maarja! haha Zo heb ik toch alvast een beetje kijk op alles.Ik werk trouwens ook onregelmatig. En ik temp dan om 5.00 of 6.00. Ligt dr aan of ik vroege dienst heb of niet. En qua temp maakt het volgens mij niet uit. Want heb nu al een aantal dagen op rij dezelfde temp.
Nee nog steeds geen ongi. Morgen ga ik nog eens testen en sowieso naar de dokter. Ik hou jullie op de hoogte!
Weer negatieve test vanochtend:x Vanmiddag naar de HA want ook de ongi nog nergens te bekken, dag 44 nu...pfffff.
Vanmiddag dus naar de HA geweest en die vond mijn cyclus nog aardig regelmatig met dan alleen nu een grote uitschieter Ik had nog geen reden om te klagen, zag er allemaal goed uit zei hij. Als mijn testen allemaal negatief zijn moet ik daar maar vanuit gaan, hij zegt dat die toch heel betrouwbaar zijn. Ik geloofde dit niet en heel eigenwijs ook de tweede kv gebruikt zojuist en weer negatief Ik zal dus gewoon ongi worden, maar ja de vraag is dus wanneer???? Hoe nu verder vroeg ik aan de dokter. Hij snapte mijn frustratie, ben tenslotte al weer een tijdje bezig. We moeten ons een doel stellen, dat als er dan (een bepaalde tijd) nog geen resultaat is toch de MMM in. Om de vrouw te laten testen is blijkbaar meer rompslomp dan de man. We zouden bijvoorbeeld al mijn vriend kunnen laten testen, dat is enkel langs gaan met wat zaad. Ik ga dus met hem overleggen, hoe nu verder. Ik wacht maar op de ongi... De dokter zei dat je zelfs een ongi over kan slaan.... We wachten dus maar af....:x En jij weet jij al meer?
Jeetje meid wat vervelend! Eigenlijk kun je dus niks meer doen dan afwachten op het moment.. Nou hopelijk heb je meer duidelijkheid, want dit is natuurlijk helemaal niks!
Hmm Jeetje vervelend zeg! Hopelijk wordt je snel ongi dan! Ik verlies nu al een week oud en af en toe wat lichter rood bloed. MAar veel minder dan een normale ongi? Hebben jullie het wel eens gehad?