Ik heb deze test ook al in het andere "vage testen" topic geplaatst maar wil graag nog van meer mensen hun mening weten. Gisterochtend na de afleestijd zag ik niks. Na een half uur ofzo keek ik nogeens en dacht dat ik "iets" zag maar heb hem weggegooid. deze ochtend weer een testje en op het eerste oog niet echt iets te zien en ben mijn zoontje uit bed gaan halen. Een paar minuten later toch maar weer even kijken en zag daar iets heel erg vaags. Heb er een foto van gemaakt en heb die bewerkt zodat de contrast duidelijker is. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is. Het kan denk ik ten vroegste as vrijdag en ten laatste as maandag zijn denk ik. Bekijk bijlage 34844
Ik zie alle lijntjes op de foto's ook...! Spannend! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd vanaf hier!
Zelfs deze blinde vink ziet een tweede streep..... MAAR ja.... na afleestijd begrijp ik... en misschien voor NOD... Blijft toch nog ff spannend dus...... Hopelijk binnenkort een knallende test.....
afleestijd is tussen 40 seconden en 5 minuten. Ik heb misschien net binnen of net buiten de 5 minuten gekeken, dus eigenlijk zie ik dit wel als het juiste resultaat. Ik houd er ZEKER rekening mee dat het mis kan gaan. Daarom vertel ik het ook nog niet aan mijn man tot ik een digitale test heb gedaan en die aan hem kan geven edit- en morgen ochtend weer een testje doen.
in je eerste berichtje schrijf je...."na een half uur".... maar dat ging dan over de andere test..(niet die van de foto), begrijp ik.... vandaar de verwarring.... Digitale test wil ook nog niet alles zeggen helaas.... (zie album) Ben benieuwd naar je test morgen.....!!!