Seth- Ja inderdaad, dat was de test van gisteren en die heb ik weggegooid omdat het na een half uur was. Ik zal eens kijken in je album meid.
oeh lynmani spannend hoor!!ik zie zeker een 2e streepje. ik gooi er dit weekend of volgende week ook even weer een testje tegenaan.
Shenoby het zou zo ontzettend leuk zijn als we weer samen zouden zwangeren! Ik duim heel hard voor je! EDIT- Seth- heb gekeken.. Maar je was toch wel echt zwanger? En heb je een mk gehad. Anders krijg je geen positieve digitale lijkt me.
Ik had ook zon vage test en ben ondertussen al ruim 41 weken zwanger.... Dus ik zeg gefeliciteerd!!! mamavan
Lynnami... Ik heb nu twee keer gehad.... dat ik echt positief teste met gewone test.. en digitale.. dus geen twijfel mogelijk en met 4w 3d... en 4w2d.. toch "ongesteld" werd... vmk dus... Had ook al echte klachten.... (heb een zoon en dochter..) dus herken het zwangere gevoel wel...
Net weer een testje er tegenaan gegooid en is iets minder vaag, klein beetje duidelijker dus. Zal er zo een foto van maken nadat mijn ventje naar het werk is.
Hier de test die ik net heb gedaan. Zie ik het verkeerd of is hij wel een beetje duidelijker dan gisteren? Bekijk bijlage 35125
Hier nogeens bewerkt... Ik weet niet hoe ik hem in negatief zet! kan iemand dat voor me doen en plaatsen? Bekijk bijlage 35162
ik heb hem voor je in t negatief gezet, gefelichiteerd duidelijk zwanger!! [img=http://img707.imageshack.us/img707/2945/copyw.th.jpg]
Thanks Mamavan3! Ik kan het niet geloven en ben zo bang dat het misgaat... Ik zit eraan te denken om bloed te laten prikken straks. maar dan moet ik wel snel zijn denk ik, want het kan maar tot de middag denk ik. Zal eens snel bellen. EDIT yep tot 12u dus ga er nu vandoor.
Woohoo!! Ik zie 2 strepen meid Van harte gefeliciteerd!!! Ps. Ik reageer later nog op je mailtje, maar dacht kom even hier spieken naar je test