Wie kijkt er even naar mijn test please?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lynnami, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

dank je wel meiden. Ik heb net een bloedtest laten doen en mag over 40 minuten bellen... pppffff
    wachten wachten wachten...

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Waaaahhh, 40 min.?! Ik wilde net naar bed gaan... Hihi, mss dat ik nu toch nog even op blijf ;)

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Is goed meis! Ik wacht vol spanning je mailtje af :p

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

ja christa en Diantha zijn ook aan het wachten. LOL

5. misa

misa Niet meer actief

Ik ook!! Ieieie spannend!

6. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Lynnami: Hoi Hoi, bij mijn zoontje heb ik precies dezelfde test gehad, het had een copie kunnen zijn. Volgens mij ben je dus echt zwanger!!
    Liefs Kim

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ooh spannend en ga je het dan gelijk aan je man vertellen??
    ik zou het echt niet voor me kunnen houden!

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

YES! heb gebeld en ben nog maar heeeel kort zwanger
    maandag weer een bloedtest om te zien hoe de hormonen stijgen!
    YAY!!!

9. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent

aaaaaaaaaaaaaah, je woont in de States, ik snapje je: ik ga er nu vandoor om 18.06 ook al niet !:)

Volgens mij is ie helemaal goed, en ben je nu iig zwanger. Wat er verder gebeurt moet je afwachten (net als wij allemaal:))

xmarilene

10. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Gefeliciteerd!! x Kim

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Wanneer ga je het goede nieuws aan manlief vertellen?
    Gefeliciteerd!!!!!!

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hij had gisteravond al perongeluk de foto gezien van de test die ik gisteren had genomen, dus hij heeft al wel een vermoeden
    ik ga hem zo bellen denk ik.

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :D:D:D Jééééééh!!!! Gefeliciteerd Lynn!!! Ik ben echt superblij voor jullie!! Dan komen wij dus volgend jaar op kraamvisite hè ;)

14. THbaby

THbaby Niet meer actief

Gefeliciteerd meid, ik zag idd 2 strepen en nu een positieve bloedtest is natuurlijk overduidelijk! Helemaal super! Maar nog iets, zijn jullie familie mama van nynke en jij! Aangezien ze op kraamvisite wil komen in de vs haha sorry ben niet nieuwsgierig.

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    hahaha, nee we zijn geen familie ;) Ik ga over 2 wkn naar de US verhuizen voor 1 jr en Lynn en ik kennen elkaar vd maart09 mama's

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

moet je zeker doen! of nog beter, jij bij de bevalling want Dave gaat er niet bij kunnen zijn.

17. misa

misa Niet meer actief

Super, gefeliciteerd!!!

xxx

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :$ SHIT!! Ik was er al bang voor, het schoot ineens door m'n hoofd zonet :( Bah! Krijg je nou straks weer een ks? Of heeft je gyn daar verder niets over gezegd?

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hebben we het een paar weken geleden over gehad en word waarschijnlijk KS omdat ik er alleen voor sta en misschien ook kan plannen zodat familie uit NL naar hier kan komen zonder dat ze veel te vroeg of te laat komen. Dus dat is rond 13 augustus dan :)

20. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Pittig hoor! Maar idd wel handig met het plannen en je weet nu hoe het verloopt met een ks. Dan is het iig wel extra balen dat er geen kraamzorg bestaat in de US :x Maar ik weet zeker dat je familie wel graag wil komen om voor jullie te zorgen! Nou, ik ga onderhand maar eens naar bed, we babbelen wel verder via de mail ofzo ;) Geniet lekker van je roze wolk meid!! Jullie hebben het mooiste kerstcadeautje iig al binnen :D

Deel Deze Pagina