Hallo allemaal. Ik heb hulp nodig. Ik ben 31 weken zwanger en ben er vorige week achter gekomen dat papa al een jaar ook een andere relatie had.. nu wil ik heel graag een gedichtje voor op het geboortekaartje die zich richt op mama en zoon. Ik wil me niet meer richten op hem en hem daarom ook niet noemen. Maar alle gedichtjes die ik kan vinden zijn zo gericht op WIJ ONS en SAMEN. ik zou graag een gedichtje willen van 4 tot 6 regeld. Wie kan me helpen? Liefs Luma
Eens waren er voetjes die schopten in mij, Eens waren er handjes die klopten, Maar dat is voor altijd voorbij, Nu ben je naar buiten gekomen, Nu kan ik zien wie je bent.. Daar ben je- Het kind van mijn dromen... 'Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand Mijn grote hand, jouw kleine een ijzersterke band'
Ons leven begint samen lieve meid/knul, Als kleine meid/knul kon jij zoiets krachtigs je toverde dit kleine meisje om in mamma Dat gevoel is raar, onwennig en toch zoiets prachtigs! Je keek me aan met een lieve blik ik ga jou sterk maken mamma, echt waar En vanaf toen voelde ik me onverwoestbaar lieverd, jij bent mijn alles. En met zn 2e krijgen wij alles voor elkaar!
Toen ik je na 9 maanden eindelijk vast had En je me aankeek met van die heldere ogen Kreeg ik een tinteling door mijn hele lichaam Ik heb me zeker een kwartier lang niet bewogen Mijn ogen begonnen te twinkelen en op mijn wangen begon ik te blozen je maakte mij in 1 klap zo vreselijk sterk Ik vroeg je nog: waarom heb je voor mij gekozen?
ik ben niet zo goed in gedichtjes maar gezien je situatie wilde ik je toch veel sterkte wensen en veel geluk en gezondheid met je kindje!
Ik doe het niet alleen als vrouw, Ik doe het samen! Samen met jou. uit al het naars is iets prachtigs gekomen, de dochter/zoon van mijn dromen. Na alles ben ik zo vreselijk blij dat ik jou mag hebben aan mijn zij Samen kunnen we de wereld aan Voor jou zal ik altijd klaar staan. Welkom op de wereld lieve zoon, Voor mij ben je meer dan gewoon. Al mijn liefde wil ik aan jou geven! Nu, morgen en de rest van mijn leven. dat ik alleen ben kan me niet schelen, Dan hoef ik al het moois tenminste niet te delen Heb ik jou schoonheid helemaal voor me alleen en geniet ik met volle teug van kop tot teen. (zo kan ik nog wel doorgaan, wellicht dat je er iets persoonlijks in wilt verwerken, dan kun je me altijd even pb-en!) liefs en heel veel sterkte xxx
Jij en ik Niet alleen Jij en ik Samen een Een lief klein wonder en dubbel zo bijzonder want voor jou en ik is dit een nieuwe start