Ja echt verschrikkelijk. Ze is maar bezig met het feit dat HIJ initiatief moet tonen. Want daar houdt zij van Maar achterover gaan leunen en wachten tot je man iets doet werkt niet he Alles voelt ongemakkelijk bij haar: hem aanraken, hem aankijken. Pfff!
Spoiler Ach Joey en Svea. Had het ergens wel een beetje zien aankomen. Vond hem de hele tijd iets afzijdiger ofzo. Zij zat er meer in. Hinke en Giovanni verbaast me echt! Wat leuk voor ze. Echt respect hoe zij met elkaar om zijn gegaan. Ik hoop dat ze gelukkig blijven samen.
Spoiler: Aflevering 18 Femke en Olof; oef, wat vind ik die Olof toch een moeilijke man… Ik geloof Femke wel, ik krijg ook echt wel het gevoel dat hij haar echt emotioneel heeft uitgeput. Ik denk ook echt dat zij er veel meer voor ging dan hij. Ik vind zijn manier van praten ook heel onprettig.. Bram en Eva; ik vind het zo verdrietig om te zien hoe hard Eva op Bram reageert. Bram lijkt me echt een hele lieve jongen, die misschien communicatief niet altijd even sterk is, maar volgens mij zit er echt geen kwaad in. Haar vind ik echt heel hard en afwijzend in communicatie, haar waarheid is de enige waarheid en zolang hij daar niet in mee gaat, is zij gewoon heel boos en sluit ze zich helemaal voor hem af. Svea en Joey; Ooh, wat jammer! Ik dacht echt dat het wel goed zat, maar wel heel mooi om te zien hoe ze naast elkaar zaten aan het einde. Giovanni en Hinke; ik blijf erbij, ik vind ze leuk samen. Leuk om te zien hoe Hinke hem uit zijn comfortzone trekt en om te horen dat hij haar juist weer heel veel rust en vertrouwen geeft. Echt heel onverwacht en erg leuk!
Net de aflevering van vandaag gezien. (Afl 15) Wat een heftige dagen zeg!! Eva en Bram en Bjorn en Marcella zag ik wel aankomen. Maar de manier waarop Dennis even de handdoek in de ring gooide zag ik niet aankomen. Echt zo naar voor Stefan. Ik gaf dacht medelijden met hem. En Dennis snapte maar niet dat hij Stefan enorm gekwetst had Ik ben nu wel heel benieuwd naar de laatste 3 stellen.
Spoiler: Afloop Dat Svea en Joey niet meer samen zijn had ik ergens wel verwacht. In het begin van de afleveringen dacht ik echt dat ze bij elkaar zouden blijven, maar nu leek het alsof ze de diepgang miste die je bij bijv Peter en Mariska wel zag. Vind het wel heel jammer voor vooral Svea, ik kan me herinneren dat ze toen zei dat relaties langer dan 3 maanden maar niet willen lukken bij haar. Gio en Hinke, super verassend! Had ik echt niet aan zien komen, maar hartstikke leuk natuurlijk dat ze elkaar hebben gevonden. Ook wel hét voorbeeld dat je niet meteen op moet geven als je de match niet meteen voelt. Peter en Mariska vind ik al vanaf het begin af aan heel leuk samen en fijn dat ze beide na een moeilijke periode weer het geluk gevonden hebben.
Spoiler: Afl 18, de laatste Ik had het ergens bij Svea en Joey ook wel verwacht. Toch misschien iets te snel gegaan in eerste instantie. Maar Gio en Hinke! Wat ontzettend leuk om te zien hoe zij het gedaan hebben en hoe ze elkaar gevonden hebben. Hij is buiten zijn comfortzone getrokken en zij lijkt juist rust te krijgen door hem. Ik dacht in eerste instantie echt dat zij een pittiger persoon nodig had, maar blijkbaar dus niet. Heel leuk, hopelijk blijven ze bij elkaar