Wie wilt er meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sparky, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wegens enkele symptomen toch maar ff een testje gedaan. Had toevallig nog 2 testen liggen en dacht eigenlijk bevestiging te krijgen dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden.

Maar nu twijfel ik..

Graag jullie mening, in het echt is hij duidelijk roze, maar wel heel licht.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wow op de foto is het wel heel erg onduidelijk, maar goed, ben toch benieuwd.

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik lijk wel een licht streepje te zien hoor... Omo-wit is ie niet in ieder geval!

4. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Ik zie 'm hoor! Gefeliciteerd!

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik zie hem ook!

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik zie hem ook!

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

OMG... uhh... ik neem aan dat ik vandaag niet meer de pil mag slikken? Is hij zo duidelijk?

Voor die gene die het niet toevallig al ergens anders gelezen heb, ben aan de pil, had doorbraakbloedingen, met partner overlegd wat te doen ivm betrouwbaarheid. Ik kan niet tegen andere anticonceptie met hormonen en koperspiraal al eens geprobeerd maar dat accepteerde mijn lichaam niet. Samen besloten gewoon met deze door te gaan en het risico te nemen want de wens voor een 3e is er zeker. En vorig weekend mijn eisprong duidelijk gevoeld.

8. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik zou idd de pil niet meer slikken, maar dat zou ik ook helemaal op gevoel doen. Misschien morgen met de ha overleggen. Die kan je ook eerder op controle laten komen vanwege het pil gebruik?!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zie hem hoor! Duidelijk :). Gefeliciteerd !

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok ja dan stop ik nu gewoon met de pil. Doe morgenochtend nog een testje en dan morgen ook maar snel foliumzuur halen.

11. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    idd niet meer slikken ik vind m positief over 2 dagen nog een x testen dan is ie vast donkerder

12. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    was je de pil vergeten of is hij gewoon te licht voor je

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Het laatste.. Tenminste daar ga ik vanuit aangezien ik ook doorbraakbloedingen had. Maar dit is de enige waar ik geen migraine van krijg. Het is de goedkope versie van mycroginon 20, dus ook wel heel licht.

14. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh ok , gelukkig wilde jullie toch een 3e kindje dus gefeliciteerd !!!!!

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik zie ook een tweede streepje! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, aangezien je nog wel voor je NOD zit:)

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja zeker heel welkom! Maar echt geloven durf ik het nog niet hoor. Eerst maar eens zien dat een volgende test donkerder is.

17. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik zie 'm.. Gefeliciteerd Sparky.

18. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik zie ook iets hoor :)

19. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik speel even de advocaat van de duivel....
    Kun je een week na je eisprong al wel positief testen? Je zou zeggen dat het vruchtje nu pas aan het innestelen is. Daarna maak je toch hcg aan? Ik kan alleen niet verklaren waarom je dan een streepje plast. Ik hooo dus gewoon dat ie de komende dagen donkerder wordt

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bij mijn eerste 5 dagen voor nod erg duidelijk positief getest, bij mijn zoontje 6 dagen voor nod. Snelle innesteling blijkbaar.

Bij dochter gebruikte ik zowel ovulatietesten als temperaturen, dus dat was heel zeker vast te stellen. Bij zoon bleek bij de echo's dat ik zo vroeg positief getest had. Had toen geen regelmatige cyclus en was er ook niet zo mee bezig.

Wilt natuurlijk niet perse zeggen dat het nu ook zo is. Ik hoop dat het streepje duidelijker wordt de aankomende dagen.

Deel Deze Pagina