Wegens enkele symptomen toch maar ff een testje gedaan. Had toevallig nog 2 testen liggen en dacht eigenlijk bevestiging te krijgen dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Maar nu twijfel ik.. Graag jullie mening, in het echt is hij duidelijk roze, maar wel heel licht.
OMG... uhh... ik neem aan dat ik vandaag niet meer de pil mag slikken? Is hij zo duidelijk? Voor die gene die het niet toevallig al ergens anders gelezen heb, ben aan de pil, had doorbraakbloedingen, met partner overlegd wat te doen ivm betrouwbaarheid. Ik kan niet tegen andere anticonceptie met hormonen en koperspiraal al eens geprobeerd maar dat accepteerde mijn lichaam niet. Samen besloten gewoon met deze door te gaan en het risico te nemen want de wens voor een 3e is er zeker. En vorig weekend mijn eisprong duidelijk gevoeld.
Ik zou idd de pil niet meer slikken, maar dat zou ik ook helemaal op gevoel doen. Misschien morgen met de ha overleggen. Die kan je ook eerder op controle laten komen vanwege het pil gebruik?!
Ok ja dan stop ik nu gewoon met de pil. Doe morgenochtend nog een testje en dan morgen ook maar snel foliumzuur halen.
Het laatste.. Tenminste daar ga ik vanuit aangezien ik ook doorbraakbloedingen had. Maar dit is de enige waar ik geen migraine van krijg. Het is de goedkope versie van mycroginon 20, dus ook wel heel licht.
Ik zie ook een tweede streepje! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, aangezien je nog wel voor je NOD zit
Ja zeker heel welkom! Maar echt geloven durf ik het nog niet hoor. Eerst maar eens zien dat een volgende test donkerder is.
Ik speel even de advocaat van de duivel.... Kun je een week na je eisprong al wel positief testen? Je zou zeggen dat het vruchtje nu pas aan het innestelen is. Daarna maak je toch hcg aan? Ik kan alleen niet verklaren waarom je dan een streepje plast. Ik hooo dus gewoon dat ie de komende dagen donkerder wordt
Bij mijn eerste 5 dagen voor nod erg duidelijk positief getest, bij mijn zoontje 6 dagen voor nod. Snelle innesteling blijkbaar. Bij dochter gebruikte ik zowel ovulatietesten als temperaturen, dus dat was heel zeker vast te stellen. Bij zoon bleek bij de echo's dat ik zo vroeg positief getest had. Had toen geen regelmatige cyclus en was er ook niet zo mee bezig. Wilt natuurlijk niet perse zeggen dat het nu ook zo is. Ik hoop dat het streepje duidelijker wordt de aankomende dagen.