thnx voor de reacties! Hier lijk ik een licht streepje te zien en hoe langer ik kijk hoe meer streepjes ik zie..... Met een kindje van bijna 10 weken zit ook niet echt te wachten op een positieve test! Goed weekend!
Pfff.... gelukkig! Begrijp me niet verkeerd, we willen dolgraag nog een tweede kindje maar op dit moment hebben we nog een kleintje dat nog steeds om de drie uur komt voor een voeding, ook 's nachts! Nog even een jaartje wachten dus! Nogmaals bedankt voor de reacties!
Als je niet op nog een beeb zitten wachten, waarom gebruik je dan geen voorbehoedsmiddel denk ik dan.....
ik zie ook niks...en zo snel na een bevalling alweer seks gehad??? jemig.. ik moest er niet aan denken zeg..whahhhahaha...
Bedankt voor de reacties! Saartje, wie zegt dat we geen voorbehoedsmiddel gebruiken? Condoom was gescheurd en had het gevoel zwanger te zijn maar waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren! Overigens lijkt het me wel leuk om twee kindjes dicht op elkaar te krijgen ( vandaar ook geen pil) maar dit is een beetje te snel! Goed weekend allemaal
ik zie ook niks maar heb wel hetzelfde meegemaakt ongeveer rond de 2 maanden na bevalling kreeg ik ook allerlei klachten en zweerde ik dat ik zwanger was (ondanks dat ik de pil gewoon goed slikte) ik had er mn hand voor in het vuur gestoken en mn vriend zei ah nee vast niet, en ik werd nog boos van hallo ik weet nu wel hoe ik me voel als ik zwanger ben haha maar denk dat het met de hormonen te maken heeft vlak na je bevalling want heb t vaker gelezen dat mensen denken dat ze zwanger zijn rond die tijd na bevalling.. maar 10 weken erna dat zou wel erg zijn hoor, had ern iet aan moeten denken haha maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
was dus echt even spannend. Je kan door de hormonen die je nu nog hebt ook het gevoel hebben dat je zwanger bent volgens mij. Ik had weleens dat het leek dat ik nog wat voelde trappen wat natuurlijk niet kon.
hey hey..ik kan me voorstellen dat het even schrikken is Maar zelf zie je dus een lichte reactie? In de bijsluiter van deze test staat dat het pas positief is als je een streepje duidelijk zoet, hoewel hij wel licht mag 'zijn...
Ik zie eerlijk gezegd ook niks.. Dit soort testjes moet je niet te lang naar kijken, want dan zie je altijd wat.. (spreek uit ervaring ) Maar als jij wel wat ziet: zou het niet kunnen zijn dat het nog een heeeel klein beetje nasleep-hormonen zijn van je zwangerschap? Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Succes!