Wie kijkt er mee of de 5e ICSI raak is??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juf21, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Hoi meiden,

Ik heb een terugplaatsing gehad en mag dinsdag eigenlijk pas testen. Maar heb sinds gisteren al een licht misselijk/branderig maagzuur gevoel. Vanmiddag kon ik echt niet meer om de misselijkheid heen, dus daarom heb ik een testje gewaagd.

Ik zie een licht streepje.... Mag ik al een beetje blij zijn????

Bijgevoegde bestanden:

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zie zeker een streepje. Alleen beetje lastig te oordelen welke kleur het is.
    Hopelijk is het een test die mooi gaat oplopen. Want dat heb je wel verdiend!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zie ook een streepje, hoelang zit je na je pregnyl?
    Morgen even een kruidvat (met pipetje)doen hoor, die zijn veel duidelijker.
    Spannend hoor!!!

4. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Is dit een dipstick van zwanger en kids??die geven namelijk bijna altijd een streepje zwanger of niet.ik zou een kruidvat 2v5 halen.
    Hoop voor je dat het raak is!!

5. Miepjezenuwacht

4 jul 2016
    85
    6
    8
    Duidelijk streepje!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus helaas. Hoop dat het geen rottige Zwanger en Kidstest is!

Even een ander merk test kopen. Intussen ga ik hard voor je duimen!

7. Gingeroo

Gingeroo Lid

8 aug 2014
    22
    0
    1
    haarlem
    Ik zie zeker een streep (ben niet bekend met de testen).
    Wel begonnen mijn beide zwangerschappen met het last krijgen van maagzuur (nog voordat ik getest had) dus ik ga heel hard voor je duimen dat het bij jou ook zo is!

8. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Het merk is niet van zwanger & kids, maar een of ander Chinees merk (via marktplaats). Ik ben een paar keer eerder kort zwanger geweest, en deze testen lieten het eerder zien dan kruidvat of Clearblue. (Mijn bloed werd toen ook geprikt, dus ik weet dat er daadwerkelijk hcg in mijn lijf zat.)
    De keren dat ik niet zwanger was na een terugplaatsing waren deze testen ook omo wit, geen streepje te bekennen.
    Dus op zich heb ik hele goede ervaringen met dit merk.

Ik heb de pregnyl 13 dagen geleden gezet.
    Op zich moet dat al wel uit mijn lijf zijn toch?

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pregnyl 10000 kan tot 14 dagen in je bloed zitten, 5000 is er wel uit nu.
    Spannend hoor, morgen weer testen? Als ie donkerder is durf ik je te feliciteren.

10. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Het was inderdaad pregnyl 5000.
    Ik mag van mezelf eigenlijk overmorgen pas weer testen. ;) Pfff, spannend zeg....

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Ptegnyl 5000 zat bij mij op dag 14 nog in mijn lijf, zelfde streep als jij nu hebt maar dan op de kv 2v5.
    Ik zou dus nog een flinke slag om de arm houden zeker als je zegt dat deze test gevoeliger is dan de kv.

Ik ga duimen dat hij mooi gaat oplopen de komende dagen.

12. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    O wat spannend voor je! Wanneer ik niet zwanger was was mijn Kruidvattest pas 13 dgn na pregnyl 5000 echt blanco. Ik weet dat Labmuisje eens een berekening heeft gedaan via het medische kompas wanneer het er echt uit moet zijn. Misschien kun je eens zoeken op dat onderwerp. Bij mij klopte dat precies iig. Maar schijnbaar zit ik dan ook in de langzaamste groep ;)

Jij weet zelf het beste wanneer het uit jouw lijf is lijkt me. Althans als je het vaker hebt gebruikt en vaker hebt getest. Je zou denken dat dat per maand verschilt maar bij mij was het altijd hetzelfde! Tuurstreep op 12 dgn na pregnyl en 13 blanco. Deze ronde was het raak en had ik op 12 -13 dgn al een duidelijke streep op Kruidvattest. Ik ga met je mee duimen en hoop dat je strepen blijven en steeds duidelijker worden!!

13. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Vanmorgen weer een test gedaan en hij is precies hetzelfde als vrijdag... (onderste is van vandaag)

Ik weet nu in ieder geval dat het niet de Pregnyl was, daar ben ik blij mee.

Maar het blijft spannend... Het kan zijn dat de hcg vrijdag heel weinig was (bijv 20) en zich nu wel verdubbeld heeft, dan is het nog steeds weinig en dus geen knaltest.

Mijn vorige zwangerschap (wat een miskraam werd) testte ik 's middags steeds donkerder dan 's ochtends. Vrijdag heb ik hem 's middags gedaan en nu 's ochtends. Dus dat zou ook nog kunnen. Ik heb al twee dagen dat ik me 's ochtends prima voel en 's middags misselijk ben.

Maar...het blijft spannend tot dinsdag. Hij is in ieder geval niet lichter geworden, dus dat beschouw ik maar als positief, maar het is ook nog steeds niet duidelijk of het goed zit.

Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hij lijkt een heel klein beetje opgelopen? Misschien ben jij n betere middagtester? Ik testte id middag ook relatief donker. Dag erna of 2 dgn later id ochtend rn dat was lichter. Dikke stress maar nu toch al 21w3d ;)

15. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Spannend joh, ik hoop het zo voor je.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zie hem iets oplopen.

17. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Ik zie hem ook iets oplopen. Spannend!!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend hoor, hoop het voor je!

19. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat spannend, ik duim vreselijk hard voor je!
    Enneh....ook ik zie hem iets oplopen hoor!

20. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik vind hem oplopen. Ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina