Pfff.... Zenuwslopend dit. Van de 6 tp's in 5 ICSI's ben ik 2x kort zwanger geweest en vervolgens werden de embryo's afgebroken door mijn NK cellen. Ik hoop toch zo dat het nu een keer mag blijven zitten... Dinsdag is de officiële testdag. Ik denk dat ik wacht tot dan, of ik doe morgen even een kruidvat test en kijk dinsdag hoe die oploopt.
Pfff spannend zeg! Ik zou t wel bij hetzelfde soort/merk testen houden. Dan kun je goed zien of ze oplopen. Succes!!
Jaaaaa, hier mag ik blij van worden......... toch??? De kruidvat test is zo duidelijk dat ik die andere twee niet eens meer scherp gesteld krijg.
Ik vind de kruidvat er heel vreemd en mega opgedroogd uitzien. De teststreep lijkt wel zwart/donkergrijs (potlood streep). Ook lijkt de strip rechts wel grijs alsof er overheen gewreven is Ik zou er toch voor de zekerheid nog een extra test tegenaan gooien.
Die foto was ook pas een uur later genomen, dus die is inderdaad opgedroogd. Deze foto is rond de afleestijd genomen (misschien een paar minuutjes later, dat weet ik niet precies meer).
Maar is hij echt 1,5 uur zo erg opgedroogd dan?? Bij mij zag hij er altijd pas na 1 dag ofzo zo opgedroogd uit. Het verse resultaat is beter te beoordelen. Wel gek dat die andere testen dan amper een streep laten zien zeg!
Ik vertrouw jou kV ook niet helemaal...ik zou voor de zekerheid een nieuwe doen.(ik zeg niet dat hij niet goed is,maar vind hem een beetje vreemd)
Ik heb jullie advies opgevolgd en een nieuwe test gedaan. Deze foto is na 5 minuten genomen. Ik hoor graag jullie mening.