Binnenkort eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KF20, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KF20

KF20 Lid

25 feb 2014
    68
    0
    0
    Administratiefmedewerkster
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met zwanger worden. Loop inmiddels ook al bij de gynaecoloog. Ze zijn er nog niet uit of ik nu wel of geen goede eisprong heb. Ik ben inmiddels al 6 dagen overtijd. Heb een zwangerschapstest gedaan maar deze moet ik als negatief beschouwen omdat ik pas een half uur later ben gaan kijken. ( stond ineens iemand voor de deur ) hier was wel een streepje op te zien maar hij is te dun voor mijn gevoel. Nu heb ik net een ovuluatietest gedaan en deze is best donker. Zit mijn eisprong er dan gewoon aan te komen? Wie wil hier iets over zeggen?

2. KF20

KF20 Lid

25 feb 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      4
  3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hij is indd nog niet positief ! Ik zou nog even door testen..als ie donkerder word dan komt je ei eraan.. Word ie lichter dan heb je waarschijnlijk je ei al gehad! Succes

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Deze is nog negatief...Kan nog wel even duren voor hij positief wordt, maar kan ook zijn binnen een paar dagen. Valt niet zo veel over te zeggen... Succes :)

5. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Aangezien ovulatietest ook op hcg test.

6. KF20

KF20 Lid

25 feb 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Vanmiddag een zwangerschapstest gedaan maar deze gaf een pen streepje. Niet geldig dus helaas. Maar aangezien ik nu al 6 dagen overtijd ben vind ik de ovuluatietest wel erg donker. Ach misschien zit er dan toch een hele late eisprong aan te komen. ( als ik die heb teminste )

7. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Heb je een foto van je zwangerschapstest?

8. KF20

KF20 Lid

25 feb 2014
    68
    0
    0
    Rotterdam
    Ja heb wel een foto maar deze is ver buiten afleestijd genomen. Weet ook niet of je het op de foto goed kunt zien?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      6
  9. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Je ziet het niet zo heel goed idd

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ovutesten reageren NIET altijd op zwangerschapstest. dit word vaak gezegd, maar is lang niet altijd zo.
    Daarom is ovutest dus niet betrouwbaar als zwangerschapstest!

ik zou morgen een nieuwe zwangerschapstest doen om te kijken, indine die negatief is kan het zijn dat je ei nog moet komen en dat ineens langere cyclus hebt, gebeurt helaas vaker.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ovulatietesten kunnen wel op een zwangerschap reageren, maar dan zijn ze in verreweg alle gevallen knallend positief. Het teststreepje is dan dus donkerder dan de controlestreep.

De ovulatietest gepost door TS is negatief.Teststreep is lichter dan de controlestreep.
    Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan is je eisprong.

Elke vrouw heeft de hele cyclus LH in haar lichaam wat rond de eisprong piekt.

De gehele cyclus kunnen er dus van die tweede streepjes verschijnen als die van TS. Het is daarom ook niet te zeggen wanneer de ovulatietest positief zal zijn. Kan een paar dage duren, kan een week duren, maar zelfs ook wel langer.

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Deze ovulatietest zegt niets over een naderende eisprong, ookal zie je een streepje. Hij is gewoon negatief. Niets over te zeggen.
    Zw.test zie ik ook niets op, dus ik zou hem idd ook als negatief beschouwen

Deel Deze Pagina