Mijn test van vandaag. Er staat een licht streepje. Ook op de zw&k cassette en dipstick. Zien jullie het ook? In het echt is het duidelijker.
op je 1e test zie ik wel wat maar wel heel licht Hoop over 2 dgn dat hij mooi donker word, je zit nog 2 dgn voor nod dus geef de hoop niet op
Je eerste zie ik iets.. die andere echt niet sorry in het echt zie jij ze vast beter ik duim dat het snel duidelijker word!
Zie je lieverd, ik zei het toch... Heb je kv meer want merk wel dag die echt een stukje gevoeliger zijn dan de z&k.. Ooh sta hier gewoon te stuiteren van spanning voor je haha
Oooh zie nu pas dat je ook een kv had gedaan, blond?! Haha Hij is een stuk donkerder als gister.. Ik zou er morgen nog 1 doen en als er weer een streepje staat de cb hihi
Ik ben helemaal hyper. Ga vanmiddag een digi doen. De onzekerheid maakt me gekkkkkkk. Ik heb totaal geen klachten dus daarom vind ik het zo gek. Hier nog een foto.
Ik zie op de eerste test een streepje naar hij lijkt grijs. Op de andere foto zie ik niets. Spannend!!
Hij is echt veel duidelijker dan gister!! Laat je het weten als je de cb hebt gedaan?! Is het toch weer precies het zelfde als de vorige keer alleen deze keer gaan we het beide wel uitlopen!!
Ik zie we iets.....maar of je die cb al moet doen.... Ik zou morgen nog even afwachten....zou zo zonde zijn als je te vroeg bent met de cb ...