Wie kijkt er mee? Slow rise?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mel88, 18 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Hallo,

Willen jullie even een blik werpen op mijn temp. kaartje?
    Donderdagavond om 21.30 heb ik een positieve Ovu test gehad. Alleen mijn tempratuur laat nog niet echt een overduidelijke eisprong zien. Mijn basale temp ligt normaal op 36.6, dus volgens mij is mijn ei nog niet gesprongen. Wat denken jullie? Zou het ook een slow rise kunnen zijn? Ik heb er al veel over gelezen, maar begrijp er niet veel van. Enkel dat je tempratuur langzaam, over verschillende dagen, stijgt.
    Vandaag is mijn ovu test vrijwel spierwit.

Ik ben deze maand begonnen met teunisbloemolie en ik wil stoppen zodra mijn ei gesprongen is en overgaan op tarwekiemolie. Ik twijfel of ik vanavond mijn teunisbloemolie nog moet nemen of niet.

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis.

2. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Dubbel geplaatst

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik denk dat jouw ei vrijdag al is gesprongen. Wat doet FF als je bij morgen alvast 36.8 invult?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat jouw ei in de nacht van vrijdag op zaterdag is gesprongen.
    Officieel zou dat dus als zaterdag zijn qua eisprong dag (heel vroeg in de nacht dus).
    Daarom is de temp ook nog maar 36.7 en 36.8 ;)

Temp je wel rectaal??

5. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @manaolana bedankt voor je reactie. ik had toenvallig vanmorgen een temp van 36.8. Dan zet hij inderdaad mijn eisprong op vrijdag.

@RoGiJuLi bedankt voor je reactie. Ik temp inderdaad rectaal, maar veel schommelingen hè? Ik snap er ook niets van. Zet iedere ochtend mijn wekker om 7h. Ik dacht misschien kan het wel te maken hebben met de teunisbloemolie waar ik deze maand mee begonnen ben. Alleen ik kan niets vinden dat dit ook daadwerkelijk effect heeft op je temp. Verder heb ik rusteloze benen, die bewegen echt altijd.. dus daar kan het ook nog aan liggen, omdat ik soms halverwege de nacht ook wel eens wakker wordt.
    Ga er in ieder geval vanuit dat hij gesprongen is, dus stop met de teunisbloemolie en ga over op de tarwekiemolie.

Wel leuk om te melden dat de teunisbloemolie dus echt zijn werk heeft gedaan. Want ik heb normaal een eisprong op cd 21/22 en nu op cd 16/17!

6. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Hier nog een foto van mijn Ovu testen.. de laatste is van vanmorgen..

Deel Deze Pagina