Hallo, Hoewel er door 2 verschillende echoscopistes is gezegd dat we een meisje krijgen, ga ik door alle hormonen toch weer twijfelen. Willen jullie ook eens kijken naar de foto's? De eerste is met 18 weken van onderen. De tweede is met 20 weken van onderen. De derde is met 20 weken vanaf de zijkant bekeken; waarbij ze met het echo apparaat door het beentje heen kijkt. Het beentje zie je dus niet op de echo, alleen het buikje en de (als het goed is dus) schaamheuvel.
De eerste foto lijkt inderdaad een meisje, de tweede en derde foto zijn wel onduidelijk, maar ik zie nergens een plassertje, dus ik denk ook dat het een meisje is.
Ik zou zeggen een meisje, ik zie ook geen piemeltje. Anders toch nog een geslachtsecho wat later in de zwangerschap? En tja, anders is het gewoon een verrassing! Moet je voor allebei namen gaan verzinnen
Ik zeg ook een meisje, vooral bij de 2e foto lijkt me dat. Echo van famke toen ik 20 weken zwanger was, leek er veel op.
Bij een jongetje moet je er echt duidelijk iets aan zien zitten! Weet haast wel zeker dat het een meisje is op de echo (bij mijn zoontje zag je duidelijk een balzak en een piemeltje)