Ik ben nu echt helemaal de draad kwijt... Misschien heeft 1 van jullie een verklaring?? Op CD 10 had ik een posi ovu test op CD 13 steeg mn temp maar zakte alweer snel Op CD 15 weer een posi ovu test temp steeg een beetje maar zakte toen weer flink naar beneden Op CD 25 weeer een posi ovu test CD 28 licht roze bij mn afscheiding CD 29 flinke temp stijging maar vandaag CD 30 weer in temp gezakt en verlies al de hele dag een beetje oud bloed (alle tussen liggende dagen trouwens negatieve ovutesten) Wat zijn ze toch aan het doen?? Dansen ipv springen
He Hendrika, Ook bij je 3e posi ovutest schiet het niet op. Wat vervelend zeg!! Ik heb er werkelijk geen verklaring voor. Kan het niet zijn dat je eitje wel wil springen, maar uiteindelijk toch niet lukt op de een of andere manier? Ik weet het ook niet. Is ook een dure bedoeling zo en je wordt telkens blij gemaakt met een dooie mus. meid, suc6 ermee.
Ik wordt er ook helemaal gek van... vandaag is mn temp wel weer wat omhoog maar ook nog steeds licht, oud bloedverlies Heb dit echt nog nooit gehad! Denk dat ik maar gewoon stop met testen want blijkbaar werkt dat niet bij mij en alleen nog maar temp voor controle