Morgen wil ik graag weer testen na deze test van vandaag https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599709_125981764230756_372709870_n.jpg Ik ga zowieso de kv 2 v 5 halen. Maar denken jullie dat de cb digital met indicator al een positief resultaat geeft met zo'n licht streepje?
Ik denk niet dat er morgen een kv open is hoor Ik zou nog even wachten tot het streepje duidelijker is en dan een cb test gebruiken. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Cb digi zal zeker zwanger aantonen volgens mij 1-2w. Had namelijk ook zo'n streepje met kv2v5 en had deze uitkomst met cbdigi. Succes!
@Amelie: ja woon in rotterdam en zowel centrum als de overdekte winkelcentra zijn open! Heerlijk is dat.
Dit was mijn test, een echte tuurtest dus. De dag erna getest en had posi cb digi 1-2 weken. Ik wil er wel bij zeggen dat mijn testen niet donkerder werden en het een mk werd. Maar dat heoft bij jou natuurlijk niet zo te zijn he!
Die mijne is ook zo licht. en zit toch echt al 14 dp o en heel misschien 1 dagje minder maar niet veel minder. Morgen dag 16 na pregnyl. Nog geen teken van menstruatie. Als ik donderdag niet ongesteld ben en de testen nog vaag zijn bel ik gelijk de poli om bloed te prikken.