Hallo dames, Wie wil er even naar mijn test kijken? Zelf zie ik een heel licht streepje. Of denk ik dat maar??? Wordt gek van die onzekerheid..
Ik zie ook wat. Volgens mij is dit een etos test? Zou even naar kruidvat gaan, die zijn veel gevoeliger.
Afgelopen zaterdag je nod? dus bijna week overtijd, zou dan een kv test halen zie wel wat maar vind hem erg onduidelijk en zeker voor bijna een week overtijd.
@smiley3 ik ga maandagochtend nog een testje doen maar dan inderdaad van kv, en anders misschien maar eens een afspraak maken bij de ha.
Ik zag bij mijn Etos testen eigenlijk altijd iets heel lichts. Alleen was het streepje dan niet blauw. is dit streepje blauw? als ik het kantel dan zie ik heeeel licht iets.Zou een kv doen.deze testen zijn niet echt gevoelig nl. Voor een week overtijd vind ik hem nog wel erg licht. Zou dus een kv pakken morgenochtend.
Zie zeker een streepje, wel heel licht en meer passend bij een test voor NOD. Deze testen zijn echter niet gevoelig weet ik uit ervaring. Even een andere test doen, succes!
Is de kv test wel echt betrouwbaar? Kan ik dan niet beter een digitale cb test halen? Zou het dan verstandig zijn om een paar dagen te wachten? Vind het nu wel erg spannend...
als je zeker weet dat je afgelopen zaterdag je nod had moeten hebben dan kan je al wel een CB doen dan ben je bijna week overtijd zou dan met week indicator doen
Ja weet zeker dat mijn nod afgelopen zaterdag was. Ben al ruim 2 jaar gestopt met de pil en sinds ruim een half jaar heb ik een cyclus van 28 dagen
Vandaag nog een testje gedaan (helaas etos die had ik nog liggen) hier het resultaat... Weer een onduidelijk streepje en nog steeds niet ongi. Maandag kv test halen hopelijk geeft die wat zekerheid.
Ik twijfel of 'ie blauw of grijs is. Zou morgen toch echt even een kruidvat 2 voor 5 euro kopen! Succes, ik duim voor je dat je zwanger bent.