Wie kijkt er mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hope77, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga zondag op mijn nod weer testen. Ik heb last van slecht slapen en vandaag de hele dag met vlagen erg misselijk.

2. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik zie wel een streepje! Hopelijk heb je zondag een overduidelijk positieve test!

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik zie je streepjes ook hoor. En je laatste test hoef ik niet eens te turen. Hoop dat je morgen op je nod een duidelijke streep hebt, ik heb er wel goede hoop op.

Succes!

4. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    #24 hope77, 16 jun 2013
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
    Net op mijn nod nogmaals getest en deze is omowit gebleven...... kan hcg zo snel weer uit je lichaam zijn??

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ah, sorry. Na je laatste testje, had ik wel hoop voor je. Wat ontzettend jammer :(. Als je nog niet zoveel HCG aanmaakt kan het inderdaad heel snel weer uit je lijf zijn. Ik heb een aantal vmks gehad met testen die nog wel een stukje duidelijker waren dan de jouwe en daar waren mn testen na een paar dagen ook weer helemaal wit. Het kan misschien nog wel een dag of twee a drie duren voor je echt ongesteld wordt, omdat er nog wel een héél klein beetjein je lijf kan zitten. Veel sterkte!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie m niet

7. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vorige week zaterdag last van licht bruinverlies op 10 en 12 dpo getest, zie foto's. En vandaag op nod een omo witte test. Wie heeft dit ook gehad?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vond je eerste negatief

Je tweede niet goed doorgelopen, doen ze helaas vaak, en dat je daarom nu een negatieve test hebt vindt ik dan niet zo heeeeel gek.

Maar je zit nog niet aan je nod toch?

Edit...wel dus nod.
    Nou misschien ben je te vroeg met testen of wordt je bruinverlies rood...en dus ongi. Even afwachten maar;)

Deel Deze Pagina