Kv test negatief - andere test wel positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Corali, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Wie heeft meerdere dagenmet KV negatief getest maar met een ander merk vervolgens wel positief getest?

Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik vrij vroeg al positief met KV, maar ben nu overtijd en test nog steeds negatief. En eigenlijk denk ik echt dat ik zwanger ben...

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Weet je je cyclus?
    Want ik lees dat je in ronde 1 zit en normaal weet je je nod dan nog niet precies! (Als je aan de pil was)

De kv testen zijn nog altijd wel betrouwbaar,tenminste...ik heb nog nooit gelezen dat iemand zwanger was bij negatieve testen.

Maat spannend is het zeker,ik zou een andere test doen als ik jou was.
    Succes!!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Kan ook zijn dat je pas een paar dagen na je NOD positief test... Ik hoor alleen maar goede verhalen over de KV2v5 maar ze schijnen de laatste tijd wel minder gevoelig te worden. Blijven testen dus, elke 2 dagen...

4. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik gebruik al vijf jaar geen anticonceptie en was sinds de bevalling van mijn zoon ook vrij vlot weer regelmatig ongesteld. 26-28 dagen. Alleen nu gaan we er pas echt voor. Meest logische zou het zijn als ik zwanger ben maar de testen zeggen echt wat anders. En geen ongesteldheid te bekennen.

Las nu een aantal keer in topics dat de kv testen zo in kwaliteit achteruit zijn gegaan, vandaar mijn vraag.

5. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik was ook zeker altijd tevreden hoor, maar las idd dat ze niet meer zo goed waren. Icm overtijd zijn, wat ik nooit ben, begint mijn geduld op te raken!

6. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

ik heb net getest met kruidvat en negatief, vandaag is mijn NOD en alles wijst er op hier dat ik zwanger ben en nog steeds niet ongi...wacht het denk ik nog een paar dagen af en dan nog een test en anders maar ff een Clearblue halen ofzo...

7. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik moest zaterdag ongesteld worden, heb vrijdag en gister een test gedaan (die 2 voor 5 van kruidvat) beide negatief. Ik heb wel echt last van mn buik, hij is zelfs heel raar opgezwollen en voelt heel hard net onder mn navel is hij wat puntig. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. Ik hoop denk ik teveel dat ik zwanger ben ofzo :( misschien heb ik echt last van mn darmen ofzo.. Pff

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Pff irritant is dat he! Heb een beetje hetzelfde alleen heb verder niet echt zwangerschapssymptomen..

Deel Deze Pagina