Heb ik een eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mikkie0611, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben 30 jaar en ik(met mijn vriend) proberen nu ruim 7 maanden zwanger te worden. In april dit jaar ben ik gestopt met de pil. Wij hebben +/- 3 a 4 keer per week geslachtsgemeenschap. Helaas hebben wij tot op heden nog geen geluk gehad. Na 3 zeer onregelmatige cycli is door de gyn een echo gemaakt. Hieruit blijkt dat ik PCOS heb. Echter, voldoe ik niet aan alle 'eisen'. Ik ben slank en heb geen last van overbeharing of acne. Ik heb het idee dat ik gewoon geen eisprong heb, vandaar dat ik ben gaan temperaturen. In de bijlage vinden jullie mijn curve tot nu toe. Ik ben benieuwd of jullie een ovulatie spotten. Ik niet namelijk....:( Thanks alvast! Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Cyclusdag 27 zou een eisprong kunnen zijn.
    Maar ik wil je aanraden om je gegevens in te voeren bij Fertility Friend (zie link mijn handtekening). Die plaatst automatisch een dik rood kruis op de dag van de vermoedelijke eisprong.

3. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Dag Lappie,

Bedankt voor je tip! Ik ga het direct invoeren.
    Groetjes Mikkie

4. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Hoi Mikkie,

Uit jouw grafiek kan ik nog geen eisprong opmaken. Ik vind t wel een typische PCOS-curve met al die pieken en dalen. Zelf heb ik ook PCOS en heb ik ook maandenlang getemperatuurd, bij mij was er wel een eisprong, maar soms erg laat in de cyclus (een keer op dag 121). Wanneer er wel een eisprong plaatsvindt, kun je dit er duidelijk uithalen. Maar wel pas een aantal dagen na de eisprong.
    Als je t gezellig vindt of meer vragen hebt, mag je altijd meekletsen op het topic PCOS - zonder andere 'symptomen'. (Kinderwens, zwanger worden)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #5 Sandana, 13 nov 2013
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
    Inderdaad een typische PCOS curve.
    Dag 27 zou evt de dag kunnen zijn, maar je hebt meer dagen nodig om het met zekerheid te kunnen zeggen.

6. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt ladies!
    Fijn om het te kunnen delen en het er over te hebben. Ik ga zeker eens kijken op die topic. Groetjes!

Deel Deze Pagina