daar durf ik geen uitspraken over te doen, omdat ik daar geen kennis over heb. Wat wel zou kunnen is dat het een tweeling was en 1 van de 2 niet goed is ingenesteld en die wordt afgestoten. Zo heb je wel een bloeding, maar ben je toch nog zwanger van 1 kindje.
Bij de eerste zwangerschap bloedde ik vanaf een week of 6 tot een week of 14, zoontje is net 4 geworden Bij deze zwangerschap heb ik vanaf het begin heel hevig gebloed, stolsels en al (nu nog) maar dat heeft alles met mijn baarmoedermond te maken en niets met de baarmoeder zelf. Als je testen goed oplopen is het misschien niets ernstigs. Als je blijft bloeden zou ik zeker even contact opnemen met de gyneacoloog zodat ze inwendig kan kijken wat de reden van de bloedingen zijn. Ik hoop dat alles in orde blijkt te zijn en dat je een goeie en voorspoedige zwangerschap hebt!!
Poeh lastig zeg! Een kennis van mij heeft ook een bloeding gehad zoals een menstruatie en toch een kloppend hartje gezien. Dus het kan alsnog hoop dat je een nog donkerdere test krijgt en t goed blijft gaan!!
Je bent nu 20 dpo toch?Ik vind hem wel heel licht,en ook traag oplopen. Ik duim voor een goede zwangerschap,maar ik durf je nog niet te feliciteren.
Heb al contakt gehad met de arts, en die vond het een normaal verloop. Hoefde mij geen zorgen te maken, 20 juni echo, en dan weten we meer.
OK,je hebt dus ook bloedgeprikt,minimaal 2 keer.En dat was mooi verdubbeld? Dan duim ik voor een prachtige echo op 20 juni!Heel veel succes.